לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עומקים


לחישות קטנות, מחשבות רבות, דברים שעוברים, כשיותר מידי חושבים

Avatarכינוי:  lily_ kane

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2009

גלגלי הזמן


אחד מהזכרנות הראשונים שלי
אולי אפילו יותר ראשון מהזיכרון ראשון הרישמי

אני עם אבא ואמא שנפרדו כבר כנראה מול פסכלוגית מציירת את כלנו כחיות
אני לא זוכרת איך תארתי אותי
אמא ארנבת בינונית (היא אהבה לאכול גזר)
ואבא כמו דוב גדול
"אבא הוא דוב גדול וחזק,והוא יגן עלי מהכל"

גיל 6 בגן העיר של ראשון לפני השיפוץ
"שירלי את חייבת לבטוח בידיים שלך ולהחזיק חזק
אל תדאגי אני כאן למטה ואני אתפוס אותך מקסימום אבל את חייבת לבטוח בידיים שלך"
הסתכלתי עליו מרומי מתקן הלולאות הישן והנהנתי
אבא שלי היה באמת גדול ורחב אז חזק ולבוש יפה, לא פחדתי ליפול
עד היום הידיים הם אחד הכלים החשובים ביותר שיש לי.

כיום הוא כבר לא נראה כזה כמו דוב

הוא רזה חצי מהמשקל,אני יודעת שזה בשביל הבריאות שלו

ושמעשית ככה הוא יותר חזק,אבל זה לא מרגיש ככה

 

היום הייתי בסופ"ש אצלו הרגל שלו הייתה נפוחה מאז שחזר מהנסיעה עם הבנים

ובנוסף לזה את רוב היום הוא בילה בשירותים ותחת עינה המשגיחות של סבתא ואישתו

מגונן בקומפרסים רוסים ותה למהדרין,מעטים המקרים שאני זוכרת את אבא שלי חולה

ומעולם לא יצא לי לשמוע אותו מקיא.

 

ופתאום הבנתי שהאבא הזה, "האבא הכי חזק בעולם"

בעצם לא כל כך חזק, וככל שהגיל יגיע הוא ילך ויחלש ועלול להדמות לכול אותם דימוים של זקנים

שה"אבא הכי חזק בעולם" יצטרך אולי אותי חזקה יותר,כי הוא לא בטוח יהיה שם.

נכתב על ידי lily_ kane , 26/4/2009 00:13   בקטגוריות נפשי, סטודנטיאלי, אהבה ויחסים, סיפרותי, שחרור קיטור  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




90,971
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlily_ kane אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lily_ kane ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)