לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עומקים


לחישות קטנות, מחשבות רבות, דברים שעוברים, כשיותר מידי חושבים

Avatarכינוי:  lily_ kane

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2009

אובדן


לדון לון ולמריאנה הסתבר נתגלה אתמול כי ידיד התאבד

כרגיל, זה היה האדם האחרון שתצפו

נראה מלא חיים ,מוכשר ומעניין.

 

מחשבות על מתאבדים תמיד מכניסות אותי לבילבול

עד לפני חצי שנה ההאחזות שלי בחיים ובחשיבות שלהם הייתה כל כך גדולה

היום, זה נראה לי דבר כל כך מסובך מידי

שלפעמים לעזוב הכל בלי להסביר נראה לי מאוד מפתה

אבל אני עדיין לא יעשה את זה,איזשהי הגנה בסיסית בגופי לא נותנת לי

אני מקווה שאני לא אעבור שוב התקף כמו לפני חצי שנה.

 

מריאנה לא הייתה היום

לא היה לי איך לנחם אותה כי היא לא ממש ענתה לשום טלפון

וזה חלק ממה שבעיתי במתאבדים,החיים הנותרים נוטים להאשים את עצמם

אבל מהכירות שלי, אני די בטוחה שהיא הייתה חלק ממשהו יותר שמח

בחייו,אולי היא לא הצליחה להציל אותו, אבל אני די בטוחה שהיא עזרה לי

גם אם לא במאה אחוז.הוא כבר מת אבל לדעתי האחרים צריכים לנסות לחיות

 

אני לא יודעת מה אני חושבת על הנושא הזה

אולי אני אנסה לקחת את העצה שלי לשם שינוי

נכתב על ידי lily_ kane , 4/5/2009 00:01   בקטגוריות חרדות, נפשי, שחרור קיטור, אהבה ויחסים, פסימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




90,971
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlily_ kane אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lily_ kane ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)