לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עומקים


לחישות קטנות, מחשבות רבות, דברים שעוברים, כשיותר מידי חושבים

Avatarכינוי:  lily_ kane

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2009

חברות מרוחקת,וקשרים מחודשים


פגשתי את מאטורה היום בבוקר וידיד גינגי ותיק ושבועיים לפני זה חזרתי לדבר עם רוברט
והתפלאתי בשתי המקרים,הם אנשים שלא דברתי איתם ממש שנים הפעם האחרונה שהחלפתי שיחה עם כל אחד מהם היה במקרה הטוב שנה.וטעיתי איך זה
שאיתם הרגשתי יותר טוב שמה
מאשר עם הסביבה והאנשים שבאמת קרובים אלי?

אמת שגם איתם לא הייתי מסוגלת לדבר על הכל כמו שקורה לי הרבה עכשיו
אבל כן דיברתי איתם על יותר,הרגשתי הרבה יותר נינוחה עם גינגי
הרבה יותר שמחה עם מאטורה, והרבה יותר רצינית בשיחות עם רוברט

האם אני צריכה את המרחק הזה מהאנשים
האם אני עד כדי כך השתנתי,אני לא יודעת
זה משמח אותי שמצאתי אנשים זה מתסכל אותי שאני מרגישה איזשהו ריחוק מהקרובים

עובר עלי יותר מידי בבת אחת אבל למען ההגינות זה כרגיל
זה החיים בחברה הזו וזה בעיקר החיים שלי תמיד נתו לרוץ

יום לפני דון לון לקח אותי לשיחה ,הוא רוצה לנסות לגשר ביני לבין גאטו
וזה הסיבה שמחקתי את הפוסט הקודם,
מפגש ב4 עיניים באמת נראה לי עדיף
בסך הכל עובר על שניינו הרבה אבל, הוא עדיין אחד החברים הכי טובים שלי
אז אני מקווה שזה יצליח
תאחלו לי בהצלחה?

שלכם לילי

נכתב על ידי lily_ kane , 14/5/2009 14:48   בקטגוריות חברים, חברה ישראלית, נפשי, אהבה ויחסים, אופטימי, שחרור קיטור  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




90,971
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlily_ kane אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lily_ kane ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)