לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עומקים


לחישות קטנות, מחשבות רבות, דברים שעוברים, כשיותר מידי חושבים

Avatarכינוי:  lily_ kane

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2009

קליק קליק גרר...


תאפרו אותי,תסדרו אותי,תסתכלו עלי, תגידו לי
תרגישו אותי,עכשיו זה אני ואני ואני ואת
וכשאני מראה רק אותך ואותך ואותך בסוף תלמדי משהו עלי.
מהיר עצבני מיוחד ותופס את הרגע
אני אוהבת צילום
אולי אחד המדיות האהבות עלי כרגע.
היה לי כיף לעבוד על זה עם מישהו לשם שינוי ולא לבד
היה לי כיף להיות קצת יותר נועזת מהרגיל
בסוף לא צילמו אותי בעירום
לא אותי ולא את הבחורה השנייה
ואפילו לא את הבחור וכנראה שגם לא הטרנסגאנדר
אבל זה היה יפה והעביר את המסר.

וזה עשה לי טוב כל כך טוב
כל כך הרבה אנדרלנין כל כך הרבה מרץ
זה היה פרץ של חיים היום, שיעלם מחר.
אבל תמיד יש תקווה,כי כמעט תמיד תמצאו אותי אם מצלמה ביד
(או לפחות עם עט בכיס)

וזה עצוב כי אני יוכלה לספר אבל עוד לא להראות,
אבל אם זה יצליח זה יהיה נגיש,וזה יהיה מוצג
קודם בבית קפה,אחרכך אולי בבית הפורם החיפאי ובסוף העולם..
אבל כל אלו תקוות כל כך לא בטוחות,ובכל זאת גם אם לא יצא מזה כלום
אני שמחה שעשיתי את זה,העדינות והאהבה הכי גדולה שאני יוכלה להראות כרגע
היא בתמונות,אבל היא קיימת לפחות.

נ.ב.
king-תודה שבאתה לראות אותי,אני הייתי ממש בשוק
וזה עשה אותי הרבה יותר שמחה


לחץ,לחץ,לחץ ,לחץ-אמרתי שזה לא יחזיק עד הבוקר...
נכתב על ידי lily_ kane , 28/5/2009 03:16   בקטגוריות נפשי, אהבה ויחסים, אופטימי, שחרור קיטור, אמנות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




90,971
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlily_ kane אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lily_ kane ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)