לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עומקים


לחישות קטנות, מחשבות רבות, דברים שעוברים, כשיותר מידי חושבים

Avatarכינוי:  lily_ kane

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2009

החלטה וסיפורים אחרים


אני לא באמת יוכלה להספיק את מה שעבר עלי בצורה נורמלית ומעגלית
אז אני אעשה את זה בשלבים,כל שלב בפוסט נוסף אחרי יומים שלושה
וכרגע עברתי שלב מבחינתי ,זה עוד השלמתי סופית עם עצמי שזה נגמר,כן באיחור אופנתי
אבל עדיף מאוחר מאשר אף פעם לא.
זה לא יגמור את החרדות שלי כי זה היה רק טריגר אבל זה בהחלט יקטין אותם
יקטין את כפתור האשמה והשנאה העצמית
ואני הולכת לגלות מה עוד מסתתר מאחריו

רציתי להציג כאן ואולי גם בפייס בוק כמה עבודות שעשיתי השנה
חלק מתייחסות בעקיפין או במישורין גם אליה כמובן שיש עוד רבדים חוץ מזה
כמו כן יש גם התעסקות כללית אם ההבנה שלי לגבי להיות ביסקסואלית

בסופו של דבר כנראה שאחד מהם ילווה עבדות בצילום אבל לדעתי הם גם עובדות בפני עצמם

אז הנה הם מוצגים לפניכם:

Normal 0 false false false EN-US X-NONE HE MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}

חוסר הבנה

אני לא מבינה את השפה שלך, למרות ששתינו מדברות עברית.

אני לא מבינה את השפה של הגוף שלי, למרות שהוא שלי.

אני לא מבינה אתו..,אבל אני רוצה.

אני מפחדת ממך , ועוד יותר ממני.

אני רוצה להרגיש שלמה, להרגיש אותך

אבל זה מוקדם מידי, גם בשבילך.

אני לא מבינה

 

אותם דברים

תולות כביסה תחת אותה השמש,

אבל שוטפות את השיער במים אחרים

מריחות אוויר מאותה הארץ

אבל מטיילות במקומות אחרים

מתגעגעות לאותם דברים

אבל מפחדות מסיבות שונות.

 

ילד:

ילד בוא הנה

לאן אתה בורח?

אני לא מסוכן יותר מהאחרים

לאן אתה הולך?

ילד, איפה אתה גר?

בבית של השכנים או באשפה?

לא שם,ולא שם במקום סודי

אני נמצא בבית אבל לא גר בו.

אני גר בלב,איפה אתה גר?

 

 

 

את:

את מעולם לא היית " הקטנה והמתוקה שלי"

את היית גדולה מהחיים,

בוערת וסוערת

היית מדהימה וחייה

היית מפוחדת ורגישה

היית..

היית הייצוג של כל מה שיפה בעולם

מה מפחיד אותי?

 

שאת עדיין.

 

Normal 0 false false false EN-US X-NONE HE MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}

מתחתנים

 

בפרסומות מחייך עלי זוג מטושטש

 

הוא יפה ומזויף

 

הפרסומות אומרים לנו שזוג זה דבר טוב

 

הפרסומות מכירים רק זוג של בן ובת

 

פרסומות לא מספרים לנו על חברים או ידידים

 

רק על משפחה,משפחה שבה תמיד טוב או זוג שהוא תמיד מאושר

 

הוא אומר לי "תקני קוטג ולבנה ואז המשפחה שלך תחייך"

 

הוא מוכר אגדות על כלות לבנות וחיים מאושרים אחרי אולם אירועים והרבה תשלומים

 

אבל במציאות כשאני מסתכלת זה רק יותר מעציב

 

לא רק רע גם שיקרו לי

 

נתנו תקווה בשביל לרמוס אותה

 

וזה בחיים לא עובד

 

אז בוא נעמיד פנים שהחיים זה רק עוד פרסומות

 

הבעיה פשוט ש30 השניות שלי חלפו

 

 

הטקסטים מאוד חשובים לי,הם בנאלים לדעתי יחסית לרוב מה שאני כותבת אבל זה גם מה שעושה אותם חזקים
הם כתובים פשוט. מאוד מאוד מאוד חשוב לי שלפחות תנסו להגיב אם קראתם
אני יודעת שהרבה קוראים כאן,אני רואה את הסטטיסטיקות אבל מעט מגיבים וזה מתסכל
בבקשה קחו 5 דקות לחשוב על תשובה
נכתב על ידי lily_ kane , 16/6/2009 00:39  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




90,971
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlily_ kane אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lily_ kane ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)