לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עומקים


לחישות קטנות, מחשבות רבות, דברים שעוברים, כשיותר מידי חושבים

Avatarכינוי:  lily_ kane

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2009

עשר דברים לשנות בי


1. להיות פחות קיצונית רגישית-
יש לי הרגשה שאני או ישר למטה או ישר למעלה
או שאין לי ביטחון עצמי או שכול העולם שייך לי
אנשים לא תמיד מצלחים להתמודד עם זה
ולעיתים אני לא מצליחה להתמודד עם אלו שכן מתמודדים איתי
מורכב..

2. ביטחון עצמי לאורך זמן-יש לי זמנים מלאי ביטחון
הבעיה שאלו הם זמנים,טווחים קצרים מידי
מתי פעם אחרונה היה לי ביטחון עצמי של יותר מ3 ימים..
לעזאזל מתי פעם אחרונה היה לי ביטחון עצמי ל3 ימים

3.שיער ארוך עד התחת-אני לא צוחקת השיער שלי תמיד ירגיש לי קצר
מידי כול עוד הוא לא הגיע לשם ואני בכלל לא בטוחה אם הוא יכול להגיע לשם
אני מודעת לזה שזה חם בקיץ,מסובך לסירוק ואם יש לך כנים זה גזר דין מוות
אבל אני הייתי רוצה את זה, ואני לא אתן לשום הגיון להרוס לי את הפנטזיה הזו
ואם על הדרך הוא יהיה טיפה יותר חלק ופחות מתולתל,מה טוב.
למרות שלפעמים התלתלים הגליים האלו נראים יפה.

4. פחות 20 קילו-אל תבינו לא נכון זה לא שאני רוצה להיות אנרוקסית או משהו כזה
אני פשוט בחורה די מלאה, והייתי שמחה לרדת,אני חושבת שזה יעודד את הביטחון העצמי שלי
ואת המראה שלי בעיני עצמי אני אומנם ירדתי מעט ממה שהייתי אבל לבד ובצורה איטית יחסית
אני לא יכולה להתרכז כרגע גם בדיאטה גם במצב הנפשי שלי וגם בלימודים
כרגע אני רק דואגת לא לעלות יותר ממה שאני עכשיו,אולי אחרי שאני אסיים את הלימודים
אני אתרכז בזה יותר.

5.להבין קצת פחות את מורכבות החיים-אני הולכת להסביר את זה
אבל לציין קודם שזה פשוט לא הולך לקרות זה מהדברים המצערים שאין מהם דרך חזרה
מישהו שאחותי הכירה התאבד (בת ה19 ולא הקטנה) והיא ציינה שהיא לא מבינה איך מישהו יכול לעשות את זה
שהחיים הם דבר כול כך גדול והיא פשוט לא מבינה איך אפשר לוותר כך
הוא קפץ ראש לכביש והודיע לכול אחד על הפרידה מראש
הוא היה לחלוטין שלם אם ההחלטה הזו למות

באותו רגע קינאתי בה,כי היא לא מבינה לדעתי כמה החיים באמת קשים
כמה הם מורכבים שאם הזמן אתה נתקל בדברים יותר ויותר קשים
ואני כן יוכלה להבין למה מישהו לא יוכל להחזיק את זה.
זה היה מוזר לשמוע את זה על מישהו אחר כשיש לך מחשבות על הנושא
אם כי לשמוע אותה עזר לי להפנים משהו.

6.why so serious-ברוב המקרים אני יוצאת מתוך שתי נקודות הנחה שיכלות להיות שגיות
1.שאנשים מתכוונים למה שהם אומרים 2. שאנשים האלו אין סיבה לשקר.
אני לוקחת דברים ברצינות ,לא תמיד קל לי להתמודד עם ציניות
אני אקח קשה תגובה לציור,שכול מה שציפו שארשום בו זה ואו איזה מאגניב
או בדיחה על נשים שלא תמצא חן בעיני תגיע לדיון על סטסטיקות אחוזי הקטל בכבשים
היתרון היחיד של זה, זה שמי שיחליט שלא לחלוטין ירדתי מהפסים ויקשיב לי יוכל להשתפר
דוגמא לכך היא אחותי בת ה12 ששפרה את הכתיבה שלה פלאים.

7. שמחת חיים- זה דומה יחסית לאי הבנת המורכבות אבל ניתן לשחזר אותו
זוהי פשוט התחושה שאתה קם בבוקר להרפתקאה מעניינת ,משל מרתק,משהו שילמד אותך הרבה
משהו שאומר לך שלמרות כול הקשיים יש טעם לחיות,זה הלך לי לאיבוד לפני שנה בערך בצורה סופית
כול המוצא מתבקש לשלוח בדואר המוצא הישר יקבל לולי פופ בתמורה.

8. מר רגזני וגברת גאווה-אני פשוט יוכלה להתפוצץ בקלות אסטרונומית
על שטויות

9. cling and fluff- יש לי נטייה להתלות על אנשים,ידידים, ובעיקר על בני\בנות זוג
הייתי בעבר זאב מאוד בודד ואז הייתי יוכלה להיות בטוחה מה אני שווה גם בלי איש
לאחרונה התחושת שלי הם שאני מזמן איבדתי את מה הערך העצמי שלי
עוד בעיה שזה יוצר היא שבני אדם הם לא יצורים אמנים בעליל וכמו שלמדתי לפני שנים כבר
חלק מהם יהנו לדקור אותך מאחורי הגב (אלו שאין להם אומץ לעשות זאת מלפנים)

10. יותר אמונה בדרך שבה אני הולכת-ויותר ידיעה מהי הדרך
או ידיעה שיהיה בסדר כול עוד אמשיך ללכת
נכתב על ידי lily_ kane , 1/8/2009 19:59   בקטגוריות חשבון נפש, ביקורת  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




90,971
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlily_ kane אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lily_ kane ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)