לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עומקים


לחישות קטנות, מחשבות רבות, דברים שעוברים, כשיותר מידי חושבים

Avatarכינוי:  lily_ kane

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2010    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2010

הפרידה השלישית והאחרונה


הגעתי לדירה מאוחר אבל מוקדם יותר ממה שציפתי

הייתי במצב רוח טוב  גם עם מוערר מבלטיין (עליו אכתוב בפוסט הבא כשאוכל להוציא את התמונות)

עמדתי להתכונן להתקלח ולהכין את עצמי נפשית לשיחה

כאשר גוש שחור הציץ מליד דלת החדר שלי,ובעוד אני מתגברת על גורם ההפתעה

פנים חיוורות צצות משם,נבוכות ,נראה בירור היה שהוא חיכה על רצפת המזדרון שעה ארוכה

 

לא ציפתי לזה חשבתי שהוא אובססבי אבל לא ציפתי לזה

לכן בפרזנטציה המקדימה כל מה שיכלתי לומר הוא

"אני השמנתי,אתה רזיתה,מעבר לזה לא הרבה חדש אצלי

למה הגעתה?"

לקח הרבה זמן עד שהמונח שיחה התרחשה

ממה שיכלתי להבחין בנתיים ציפרנו של גור הזאבים התארכו

 

אחד התהיות שעלו לי לגבי בחירת תואר שני בטיפול באמניות

היא השאלה של אמי האם אני בתור בחורה יחסית רגישה יוכל לנתק את עצמי רגשית מהמטופלים

גם בשיחת המשך עם אליס שניינו הסכמנו ש"אין לי את המראה האוביקטיבי ויוכלת השתיקה"

ובכן הוכחתי במקרה הזה די אחרת, (ולמרות זאת, אני מאוד אוהבת אמנות ולא יוכלה שלא לראות את עצמי עוסקת בזה).

הייתי קצת אכזרית,כי הייתי צריכה להביא אותו לקצה, הייתי צריכה שידבר כבר.

אחרי הפרץ הראשוני הייתי יותר נחמדה

אבל העזרה שנתתי הייתה מוגבלת, חשתי שאם אהיה נחמדה מידי הוא יחזור להיות אובססבי

אבל כשאת רואה אדם במצב רועעה שאומר לך במפורש שמה שהחזיק אותו

היא האהבה אלייך..,קשה שלא לרחם.

 

אין לי ספק שאם הייתי מאוהבת בו

ובכן גם כנגד הסיכוים זה היה מרעיד לי מיתר

אבל למען הכנות בסופו של הערב ,רק טעיתי איך אצליח להגיע לשיעור של שמונה וחצי בזמן (והתשובה היא בקושי)

 

להתראות גור זאבים
הגור של הזאבה מהמשחק

קודם הייתה את הפרידה שלי בראשון, ואז היה את המכתב

ועכשיו הייתה הפרידה שלך,המעגל הושלם אין לך עוד תרוצים המשך הלאה

 

כי אני כבר המשכתי

 

 

 

נכתב על ידי lily_ kane , 2/5/2010 17:41   בקטגוריות התנצלות, אהבה ויחסים  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




90,971
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlily_ kane אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lily_ kane ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)