לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עומקים


לחישות קטנות, מחשבות רבות, דברים שעוברים, כשיותר מידי חושבים

Avatarכינוי:  lily_ kane

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2010    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2010

בלטיין


קהילת הפאגנים בארץ היא קהילה ממש קטנה

זה כל כך עצוב לי שהם עכשיו מתפלגים

ובעוד אני רואה את החברים שלי שותקים על מנת לנסות לחסות את הפצעים

ולרפא את הקהילה

 

אני רואה את הצד שתקף אותם לראשונה

שהשמיץ את השמות שלהם ברחבי הרשת וניסה לפגוע בהם אישית

צורח לא שקט ומנסה להזיק יותר ויותר

כך יצא שבבלטיין חג שמסמל אהבה ותשוקה

 

התפצלו הקבוצות,הרוב הלכו במסע רעבתני לכרמל,

כי נראה שאף קבוצות המיעוט פעלו על פי העיקרון הישראלי ביותר

מי שצורח ודאי צודק,והצדק השני צרח יותר ובידר את ההמונים

בטקס גדול לצד הכרמל רק מספר ספור של מטרים מאיזור לימודי

 

ואני ביחד עם קבוצה קטנה

נאספתי יחד עם כהנת גאיה מדהימה ונסעתי לעבר טבריה

הייה לחץ לקראת הטקס ,ראיתי מקמות שמתפצלים עוד רבים אישיים

והייה לי עצוב,אבל היו המון רגעים יפים, ושיחות עמקות שלא היה לי הרבה זמן.

 

בערב הטקס הרגשתי שלווה מדהימה הכל היה נכון

התבוננתי על 20 האיש שהיו שם וחשבתי

כמה הם מיוחדים,כמה הם אינטלגנטים וכמה אני שמחה ומעדיפה לחלוק איתם טקס אינטמי

וקטן עשרות פעמים מאשר עם אלפיים איש שאני לא באמת מכירה

 

בסוף הטקס כפי שנקבע מראש ניתן לי הכבוד לעשות גראונדין

זו הפעם הראשונה שניתן לי לעשות זאת אל מול קבוצה גדולה והרגשתי

הייתה מאוד מלאת שמחה,שילבנו את ידניו כחיבור בין כלנו ברשתות החיים

היינו לעץ ומשם רק צמחנו

 

 


 

והנה מספר תמונות רובם של הנוף המהדהים

לחיצה תגדיל את התמונה בחלון נפרד את הרוב מה שלא ניתן יוצג בגדול

 

 


 


 


 


sunlight

 

nature

 

sky

 

ואחרון חביבה:

 




נכתב על ידי lily_ kane , 4/5/2010 17:07   בקטגוריות פאגניזם, חרדות, חברים, קצר, אופטימי, פסימי, שחרור קיטור  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




90,971
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlily_ kane אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lily_ kane ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)