לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עומקים


לחישות קטנות, מחשבות רבות, דברים שעוברים, כשיותר מידי חושבים

Avatarכינוי:  lily_ kane

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2010

ההבדל בין לאכול נכון ללאכול את עצמך


מה שאני רוצה לאכול

 

בשלושה חודשים האחרונים אני כל הזמן בהתאבקות משקלים

בין ספורט, לאוכל זה רע, לבין בולמוסים ואוכל זה טוב

בין נכון לאכול סלט ופירות לבין שוקלד!!!

בין שנאה לאהבה,בין ביטחון לחוסר מטורף שלו

אני סך הכל מנסה למצוא את האיזון

בסופו של דבר לאט לאט אני מתקדמת אליו אני עוד לא שם

אבל אני בדרך עבודה שבין העליות והירידות אני כבר לא חוזרת למשקל שלי

גם בשיא המשקל אני כבר תמיד 3 קילו פחות מאיפה שהתחלתי (כרגע 4 השיא היה 6)

 

ברור לי שעד ספטמבר אני לא אוכל להתקדם הרבה

למרות שהתחלתי לעשות ספורט אני לא חושבת שאני אוכל לעשות הרבה כשאני צריכה לעשות עוד מבחן ועוד 4 עבודות (כן זה אומר שסיימתי אחת) 2 מהם בעלות בערך 20 עמודים ה2 הנותרות קלות יותר

ויש עוד כמה ציורים שאני חייבת להכין.

 

לא פעם אני שומעת פרסומות לגוללות או ניתוחים, ורואה בלוגי אנורוקסיות ששוקלות כמעט חצי ממני ומרזות יותר ומתקנאה.

זה הרבה יותר קשה לעשות הכל לבד בצורה בריאה,בלי דיאטותות מסוכנות ובלי ניתוחים.

כן, אבל זה גם הרבה פחות מסוכן זה דורש המון המון שליטה אבל גם המון סלחנות לעצמך

מנסיוני מה שבא ממקום של אהבה ולא של שנאה ,בסופו של דבר הוא הנכון יותר.

 

 

תותים!!!

בכל זאת לאט לאט ועם הרבה טעיות בדרך, אני לומדת לאכול נכון

לפחות נכון לגוף שלי..

זה בנתיים מסתכם כך: עד הצהריים לאכול מעט

ארוחת צהריים גדולה למעשה גדולה מאוד ובא לפחות סלט אחד בארוחה

מאחר הצהריים לאכול במנות קרובות וצמוד יותר

 

ולאכול סובין פעם ביומים (זה גם הפסיק לי את כאבי הבטן :),כן סובין זה משהו שהמליצו לי עליו לא להרזיה בכלל

אלא אבא המליץ לי לכאבי הבטן זה תוסף שמוספים הרבה לקורנפלקסי בריאות למינהם היתרון של זה הוא שזה מעלה המון את הסיבים התזונתיים

משהו כמו 12 גרם סיבים ב30 גרם,שזה נהדר כי צריכת הסיבים היומית המומלצת לנשים הן 25 גרם והשיא שלי לפני הגיע ל 10.9 גרם ליום (ההישג הגיעה ברובו מאבוקדו)היתרון השני זה שזה 3 דקות במיקרו.למה פעם ביומים כי יש לזה לא מעט קלוריות וכי ככה זה יצא בנתיים

 

בנתיים זה מאוד הצליח אני חוזרת לאט לאט להרזות אפילו בימיים שאני לא ממש עושה ספורט אלא ממש כל היום בזום על המחשב

עכשיו נשאר רק לחזור לעשות ספורט לפחות טיפה

 



ice cream

כשאסיים לרזות ואגיע למשקל תקין אני כל כך מנסה את זהXD


נכתב על ידי lily_ kane , 1/7/2010 14:50   בקטגוריות חשבון נפש, ספרים, רפואה, אוכל, תזונה, אופטימי, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




90,971
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlily_ kane אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lily_ kane ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)