לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עומקים


לחישות קטנות, מחשבות רבות, דברים שעוברים, כשיותר מידי חושבים

Avatarכינוי:  lily_ kane

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2010

תקשורות מסביב לעיר שכולה חומות


 יומים וחצי של רוגע ותקשורות הסתיימו בכאב ראש

אני מאשימה ריצות מטרופות ברחוב כי מי אם לא גאונה כמוני תשכח את הנייד

שמש חזקה ונסיעה שלקחה ארבע וחצי שעות במקום שלוש באוטובסים

וגם זה שלא חפפתי את השיער עם השמפו שלי (תמיד כשיש לי כאב ראש יש לי יותר קשרים בשיער

למה? כי השיער שלי תמיד היה תופעת טבע)

 

אבל נחזור רגע לעיקר

והעיקר היה כיף, על היום הראשון באתי בלבוש סקסי-גותי-סדיסטי ופרובקטיבי יחסית

שמלה עם מחשוף חזה נדיב, ארוכה בידיים קצרה ברגליים גרביוני רשת עם עכבישים וסגירה של וניל בסוף,אה ונעלי בובה שחורות עם אזיקונים

השרשרת הישנה עם האבן השחורה שלי וטאץ לולי קטן בפופיון "לידי גאגא "שחור לבן שקיבלתי מתנה במצעד מחיפה

משתי בחורות מקסימות.

 

 לא הספקתי לצאת מהאוניברסיטה וכבר קיבלתי מחמאה מבחורה

שפשוט ראתה אותי והלכה לתחנה כדי להגיד לי את זה

בירושלים הרוב שתקו אבל כולם הסתכלו לי על החזה

"תראי בתל אביב זה אחד ממאה פה זה רק את" סיכמה הפולית בחיוך

ניצלתי את הופעת האורח שלי בעיר בה כמעט לא ביקרתי חמש שנים (להוציא מוזיאון מדע לפני חודשיים)

כדי לראות את יקיר הבלוג הלא הוא אלון

הרגע ששיעשע אותי ביותר במפגש בין כלנו היה כאשר שניהם הרימו לי ביחד אחד מכל צד את הגרביון במעלית

של התחנה המרכזית,אל מול אישה דתית מבוהלת

 

אני עדיין לא אוהבת את ירושלים ,השלמתי עם הנוף הפיזי

פחות עם הנוף האנושי הדתי יהודי, הם היו נחמדים עזרו איש לרעהו

אבל יכלתי להסתכל על נעיצת המבטים שהיו כשראו אותי אותה

וסמיילי בצבע הגאווה על התיק.

כמה שהעיר חנוקה, גם בלבוש גם בחמות וגם בעמדות

זה רק גרם לי לרצות לשחרר יותר.

 

בבית של מדען מטורף לחודשים חלקנו לא רק מגע גופני אלא שיחות כנות בעיקר

שנינו חרדתיות ושניינו פחדנו,אני בעיקר ביום האחרון, האמת היא שאני יודעת שזה זמני ולכן אני לא נלחצת במידה הרגילה,מצחיק אבל אני הבחורה שהכי אוהבת יציבות פשוט לא הייתי שורדת כרגע קשר ארוך טווח.

 

 אבל כל פעם שדיברנו ונגענו,לאו דוקא מגע מיני אלא פשוט נגיעה בכתף,ליטוף של השיער. כל זה הרגיש נכון, השכיח עתיד מלחיץ ולא לגמרי צפוי

אני לא אעמיד פנים שאין עתיד שהוא עוד לא יגיעה שהכל לנצח

אני רק אשמח על הרגע

 

בסופו של דבר הצלחתי לעזור לה גם עם הדברים הפרקטיים זה שימח אותי

נכתב על ידי lily_ kane , 7/7/2010 23:29   בקטגוריות חרדות, מיניות האדם, אהבה ויחסים, אופטימי, שחרור קיטור  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




90,971
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlily_ kane אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lily_ kane ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)