לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עומקים


לחישות קטנות, מחשבות רבות, דברים שעוברים, כשיותר מידי חושבים

Avatarכינוי:  lily_ kane

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2010

משפחתיות מאוחרת


בוקר נפלא עובר עלי

אני נהנית להיות אצל אמא ולבקר את הסבתות

אני מתעכבת עוד מכיוון שנאצלתי לגלות שלנייד שלי יש ביטוח

מחר אקבל מכשיר זהה חדש, לדואגים זה אותו מספר

היתרון ואולי החיסרון שאנשים מהעבר  ימחקו שוב

רק מי שרוצה לדבר איתי הוא מי שיהיה לי את המספר שלו

 

אני מרגישה צורך נורא חזק להיות מגננות שוב על ידי סביבה תומכת

אני במשרת ביניים בין אמא לילדה

יש לי צורך לא להיות לבד שוב

אחרי שתמיד אמרו לי שבני האדם הם יצורים סוצאליים אבל

עד לא מזמן גם הייתי בן אדם של בדידות

באופנים מסויימים אני עדיין

אחרי הכל אני עוד צריכה את הזמן שקט שלי

 

אני לא היחידה שמרגישה ככה,

אני יודעת שיש לי עוד ידידים שמעקבים את היציאה מהבית

כדי לא להיות לבד.

אחרים גרים לבד אבל מחפשים כל שנייה זוגיות

הפולית אומרת שהיא כבר נורא רוצה ילדים

והיא לא הראשונה שאמרה לי זאת

 

הרעיון של ילדים משלי לא מפחיד אותי כמו פעם

אבל אני עדיין לא מרגישה מוכנה, בנתיים אני מגדלת את אחותי

למרות זאת זוהי תקופה של שינוים עבורי

אני מנסה לחשוב חיובי יותר

וזה קל לי יותר כשאני באמת חשה שאני לקראת התקדמות חדשה

זה מעורר תקוות :)

 


בדיוק כמו אצל אמא משפחה של בנות

נכתב על ידי lily_ kane , 11/7/2010 12:50   בקטגוריות מחשבות, משפחה ודאגות (אותו הדבר), נפשי, אופטימי  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




90,971
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlily_ kane אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lily_ kane ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)