לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עומקים


לחישות קטנות, מחשבות רבות, דברים שעוברים, כשיותר מידי חושבים

Avatarכינוי:  lily_ kane

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2010

סטטוסקופ


בשנתיים האחרונות היו לי המון בדיקות

אבל איש לא ממש מצא מה הבעיה בבטן שלי

היא עוד כואבת מידי פעם אבל דוקא פחות לאחרונה

הבעיה היא שכשהיא כואבת זה מרגיש כאילו כל התופת

הולכת להפלט לי מהבטן לפעמים חלק ממנה באמת יוצאת

לרוב פשוט אני נופלת לרצפה ומתפלת מכאב

 

הבדיקה הבאה היא הרצינית ביותר

אני צריכה לאכול אך ורק כלום בערך ביומים הקרובים

ואני לא יוכלה ללכת לבדיקה לבד

 

אני לא אוהבת בדיקות

אולי פרט לבדיקות דם ,אני מרגישה לעיתים שזה פשוט מאוד פולשני

שמישהו אחר זר ומנוכר פשוט בא ומחטט באיברים שלך

אני מניחה שבגלל זה אני מבינה את הסלידה של מריאנה מרופאים

 

אבל אני לא חושבת שלהשאר עם הכאב בלי לנסות לראות מה לעזאזל

זה יותר טוב, אני שמחה שסילפיד באה איתי,למרות שבשנתיים האחרנות אני התרגלתי למראה של בית חולים

אני עדיין אשמח שם לחברה

למרות שזה לרוב לא קורה לי הבדיקה הקרובה מלחיצה אותי

 


תמיד היה לי פחד מניתוחים

נכתב על ידי lily_ kane , 13/7/2010 17:00   בקטגוריות נפשי, רפואה, שחרור קיטור, פסימי  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




90,971
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlily_ kane אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lily_ kane ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)