לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עומקים


לחישות קטנות, מחשבות רבות, דברים שעוברים, כשיותר מידי חושבים

Avatarכינוי:  lily_ kane

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2010    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2010

יומי ביומה קון-כנס אנימה


יצאתי מבולבלת מהיומי קון 

Mature היא הבחורה שהייתה המארגנת

ביחד עם עוד ידיד הייה להם בתואריה הכל

ביטוח , יום הכנה לפני 

במציאות יותר מידי 

 

יצא שהיו 300 איש מתחת למינמום

התחרות קוספלי הייתה מביכה 

היה עיכוב של שעה וחצי 

למרות שניסתי לעזור

לא הרגשתי שהצלחתי לעזור

לקחתי הכל על עצמי וכשניסתי להעזר באחראיים

להודיע על הזכייה ולהביא את הפרסים

הם לא הגיבו לטלפון

אנשים החליטו שאם אני שופטת בקוספלי אני מודעין וגם תחנה מרכזית

של הכנס מבינה בו הכל ובעצם אחראית לדברים שלא עבדו

ולמה שיחשבו אחרת כשבעצם הם ראו אותי על הבמה

הם פשוט לא הניחו שהראשיים עובדים מאוחרי הקלעים

 

שלא תחשבו לא נכון Mature והבחור הם אנשים טובים

אבל נראה שהם ארגנו הכל על עצמם ובמקום הזה הם פשוט לא הצליחו

להיות בכל המקמות בו זמנית, היה צריך להיות כנראה לחלק את האחריות על הקבוצות

ומצד שני כמה אנשים היו מסכמים לטירוף הזה

 

הדוכנים לא הריווחו הרבה ברובם לפי מה שהבנתי

אולי בגלל שהיה הרבה מידי גותיק לוליטה

פרט לכך הייה זירה האוכל היה במחיר סביר אבל לא מספיק שלחנות

הביאו זירת די אנ די חצים ומשחקי פלסטישין והיו לא מעט תחריות

פרט לקוספלי האווירה הייתה בסדר אז יצאתי די מבולבלת

 

ודי נפגעתי ככה שמהשעה 3 הרגשתי לבד במערכה

שלחו לי תודה למחרת אני יודעת שהם היו עסוקים אבל זה עדיין לא משחרר אותי מהתחושה הנוראית

והביקרות שבטח עוד אחטוף על השיפוט

 

עד שסליפיד ,גאטו ועוד 2 ידידים הצליחו אחרי שעה לשחרר אותי מזה

ומשם ,פשוט נעתי עם ידידים הביתה

אמא שלי לא הייתה כמה ימים בביתה

אני אסכם את החוויות שלי מכך ביום שלישי כנראה

 

למה נראה שתמיד בארץ כל קהילה שיש בה יותר בה מי 3 אנשים מתחלקת לשתי מחנות

נכתב על ידי lily_ kane , 14/8/2010 03:12   בקטגוריות ביקורת, אקטואליה, אופטימי, שחרור קיטור, מנגה, אנימה, קוספלי, כנסים  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




90,971
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlily_ kane אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lily_ kane ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)