לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עומקים


לחישות קטנות, מחשבות רבות, דברים שעוברים, כשיותר מידי חושבים

Avatarכינוי:  lily_ kane

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2010    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2010

רשמים מתערוכה ראשונה


הגעתי עם המשפחה זר פרחים לבן מסבתא בלי הדוד שחלה ועם הרבה ציפיות

רק אתמול איחרנו לתלייה אבל הגענו

מילה טובה לאחי בן ה14, הוא הסכים לישון אצל אמי שהוא לא מכיר

ועזר בתלייה בלי אף מילה של התנגדות עשה כל מה שאמרו לו

השתדל ככל שהוא יכול

עבד קשה ולא אמר תלונה אחת,

הוא גרם לי להיות כל כך גאה בו.

 

למחרת,לא רק שהקדמנו אלא שהקדמנו שהגענו לפני האוצרות

מה שנתן לי זמן לרוץ עם הכיבודים ביחד עם אחותי הקטנה והאורחים הראושנים ולחלק את האוכל אל כל עבר

כלנו  עמלנו כל כך הרבה אבל בסוף נראה כאילו היה יותר אוכל מאנשים 

 

חששתי שאני מגזימה במחיר

אבל לפי מה שקיבלתי מהאוצרות 

המחיר היה נמוך ואף סביר לגמרי

אני תקווה שכמה שיותר ימכר את הכסף אני מתכוונות לחסוך לתואר השני

 

פיזזתי בין כולם , כל מי שהגיעה במיוחד אלו שהגיעו מרחוק ריגשו אותי

הרגשתי כי לא היה לי זמן לתת צומת לב מרובה לאיש,למרות שהערכתי כל מי שהגיע

הרגשתי כמו בכנס. רק עם הרבה הרבה יותר פרפרים בבטן

 

כל מי שהיה ציין כמה המקום נחמד והם ללא ספק צודקים

בכל זאת התקווה שלי היא כי פעם הבאה זו תיהיה בגלרייה שכל יעודה הוא אמנות

ולא רק חלל אלטרנטבי שהוא משמש גם כפאב

 

אחת האורחות שבאו, אמרה לאמא שאם אני מציגה ישר אחרי התואר הראשון כנראה שיש לי אומץ

כמו לאמא שלי, מה שגרם לאמא שלי להסמיק ולחיך מאושר.

ואת אבי שאלו עם הוא האמן, והוא אמר שהוא האב של האמנית,ראיתי אותו מתנפח מגאווה אבל היה לי הרבה יותר חשוב שהוא החלים.

שמחתי לראות את המשפחה שלי שם לצידי ועוד יותר שימח אותי שהחברים באו

זוהי התערוכה הראשונה שלי מחוץ לספסל הלימודים, אני יוכלה לקטר הרבה אבל אני בוחרת להיות מאושרת

נכתב על ידי lily_ kane , 2/9/2010 13:18   בקטגוריות אמנות, בשורות טובות, חברים, נפשי, אופטימי, ביקורת, אקטואליה, שחרור קיטור  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




90,971
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlily_ kane אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lily_ kane ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)