לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עומקים


לחישות קטנות, מחשבות רבות, דברים שעוברים, כשיותר מידי חושבים

Avatarכינוי:  lily_ kane

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2011

שלום אמא


מחר אני אמורה לפגוש את אמא פעם ראשונה מאז הניסיון האובדני

עוד לא חוזרת לבית לבקר

למען האמת קצת מפחדת מזה

אני תוהה מה אני אומר איך אני אדבר

אני תוהה האם היא מודעת לכמה שהמצב הדרדר

האם היא שוב תעמיד פנים שהכול בסדר או תפרוץ בבכי

אני תוהה האם אני אהיה שמחה או אפרוץ בבכי

כל כך מוזר לי לראות אותה

ומצד שני אני כל כך רוצה לראות אותה 

לחבק אותה ולקוות שאני ארגיש שייכת

ואם הכול יהיה ממש נפלא

להרגיש רק טיפה שהיא מורידה את הלחץ

ואולי גם אני

 


עדכון: 

חיכתי לאמא כל היום,למעשה התרגשתי וחשבתי על המפגש הזה כל השבוע.

התקשרתי כל פעם א"ני עובדת עוד קצת ואני אגיע" הזמן עבר והיא לא הייתה שם.

כשאני ואבא עמדנו לצאת לפני שאני מאחרת לפסיכלוגית היא סוף סוף הגיעה

הביאה את כל הדברים שבקשתי כמעט 

 

משעה הפגישה שלנו התקצצה ל20 דקות נסיעה, למרות זאת היה לי נעים איתה ולא ממש רציתי לצאת.

אבל גם נפגעתי והייתי מאוכזבת אני יודעת שאמא עובדת קשה ,עדיין אני מרגישה שלצפות שתפנה שעה בשבילי היא לא צפייה מטורפת

היא רצתה שאני אבוא לסופ"ש הבא אבל אני עוד לא מרגישה מכונה 

וגם הפסיכלוגית לא המצליצה על זה עדיין

היא המליצה על פגישה בסופ"ש כשאמא לא עובדת לכמה שעות בתור התחלה

אני מקווה שאמא לא תעלב, אני מקווה שהיא תסכים

ותתן לי את הזמן, אני יודעת שכן אכפת לה ראו את זה אבל במקרים מסוימים היא מאוד נוקשה

נכתב על ידי lily_ kane , 22/2/2011 00:07   בקטגוריות מוות, מחשבות, נפשי, משפחה ודאגות (אותו הדבר), נשיות, פמיניזם, פילוסופי, פחד, עצב חיים טהור, קצר, קצת על, קצת עצוב, רפואה, רוחניות ומיסטיקה, אהבה ויחסים, שחרור קיטור  
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




90,971
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlily_ kane אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lily_ kane ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)