לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עומקים


לחישות קטנות, מחשבות רבות, דברים שעוברים, כשיותר מידי חושבים

Avatarכינוי:  lily_ kane

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2011

לזכרו של חתול



נס היפהיפה

כבר בזמן התמונה הזו הוא היה חולה במקום להיות גוש הפרווה השמן והיפה שהוא היה כשבא אלינו
אני משחררת אותו עם לב כבד אבל מצפון נקי ,עשינו את הניתוח טיפלנו בו במסירות אחרי
נתנו לו תרופות יותר חזקות ואוכל יותר טוב
אבל חודשים שלמים הוא אכל הכול והקיא
רעינו אותו נרקב ורעב מול עניינו
אתמול מצאנו בית חצר ענקית של ידיד משפחה
והוא יהיה שם אין לו עוד הרבה ימים
אז החלטנו להגשים את חלמו להיות רוב הזמן בטבע
במקום לחזור שוב ושוב למרפאה
הוא היה נראה מאושר,לפחות זה מה שאחותי מספרת
אין לו עוד הרבה ימים אני מקווה שינצל אותם
ואולי יקרא  נס אחרי הכול ככה קראנו לו כי קיבלנו אותו בחנוכה לביתנו
הוא היה מקסים חכם שובה לב
הוא היה נס לבית של אמי הוא ריכך את הלב שלה
הוא לימד את אחותי הקטנה להיות אדם סבלני יותר
והוא אהב אותי ללא תנאים
והיה ישן אצלי במיטה הרבה
אני לא יוכלה לומר אפילו עד כמה אני אתגעגע אליו

ולמשהו אחר לגמרי
ממחר יחסית מוקדם בבוקר ועד ערב יום חמישי
אני לא אהיה כאן אני אקרא את כל התגובות אחרי
פשוט רוב הקוראים כאן יודעים באיזה מצב רגיש אני
ולא רציתי שתדאגו
אני אהיה בידים טובות
נכתב על ידי lily_ kane , 22/2/2011 23:41   בקטגוריות חתולים, אורך חיים, חשבון נפש, מוות, מחשבות, נפשי, משפחה ודאגות (אותו הדבר), עצב חיים טהור, קצת עצוב, רפואה, אהבה ויחסים, אופטימי, שחרור קיטור  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




90,971
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlily_ kane אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lily_ kane ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)