לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עומקים


לחישות קטנות, מחשבות רבות, דברים שעוברים, כשיותר מידי חושבים

Avatarכינוי:  lily_ kane

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2011

כמה זמן זה זמני?


קמתי בבוקר לעוד יום מבולבל עם יותר מידי מחשבות

התרפות לא לגמרי עוזרות, הגוף שלי רועד מהבוקר ,למרות שלא קר

ואולי זה לא אשמת התרופה אולי זה רק שהיה לי הרבה יותר לחץ השבוע

החתול הגוסס, שחשבתי שמת כבר, פגישת העשרים דקות עם אמא ,הפרידה מהחבר ועוד עבודת הגשה שיושבת לי על הראש

כל זה בהחלט מוסיף למחשבות הרגילות...

 

שינתי צילצול לנייד שלי כבר כמה ימים שכול פעם שהוא מתקשר אני מבוהלת באימה

אני יודעת שזה לא באמת בגלל הצליל

אבל איכשהו אינדינה גונס פחות מפחיד אותי מרמשטיין

לפחות החשבון החודשי שלי צנח פלאים

 

הייתח בלחץ מול הרופא והוא אפילו לא בדק אותי

רק נתן לי את המרשם הקבוע שהיה רשום 

מחר אבא יקבע לי תור לפסיכאטרית

ואני כבר לא יכולה לחכות לפסיכולוגית

 

סבתא ביקשה שאבקש ממנו לבדוק את תוצאות בדיקות הדם

שאולי זה קשור לסוכר,וכל מה שאני קיוותי שיגלו לי מחלה חשוכת מרפאה

מחלה הורגת , משהו שאוכל איתו לתת זמן להפרד מכולם

ולא להרגיש רע על הרצון שלי למוות.

 

כולם רוצים לומר לי שמה שעובר עלי זה תקופה זמנית

ויעבור כולם מצפים שאצליח להתגבר

כולם חוץ ממני, בגיל 14-15 כשהייתי בדיכאון קל

עברתי לאבא ואז עד הצבא היה בסדר אבל בצבא היה לי דיכאון

מגיל 19 ועד גיל 21 כשעברתי למעונות, טוב זה היה קצת לפני גיל 21 

ואז לקראת גיל 22, נתקפתי בחרדת האלו עברו 3 שנים אני על תרופות שנתיים לפני שנה התחלתי להרגיש טוב

ואז שוב הדרדרות  בכמה חודשים האחרונים ודיכאון כבר שבועיים -שלוש

כל פעם אני נלחמת כל פעם זה חוזר, אומרים שלעיתים זה טבעם של מחלות

אבל איך אני אמורה להצליח לחשוב חיובי, איך אני אמורה לחשוב שזה זמני?

 

 


 

הצלחתי להרגיע היום ילדה בוכה בעזרת שימוש בתוארה ובכרטיב קופת החולים 

זה פעל כמו קסם והיא חייכה במקום לבכות, מיד נזכרתי בדודה שלי 

"ילדים צריכים שני הורים ואם לא אוכל לגדל אז אוהב את האחיינים שלי"

וזה מייד העלה לי חיוך

 

 


 

בחדשות דיברו על בעל שרצח את אשתו והתאבד

כמו בכול מקרה כזה הכתבות הייתה על הקיר בורד זוהר

יש להם שתי ילדים, ואני לא ידעתי אם להיות עצובה בשבילהם

שכך הם איבדו את הורים או להיות שמחה בשבילהם שעכשיו יש להם סיכוי

שיאמצו אותם לבית חם ואוהב

נכתב על ידי lily_ kane , 27/2/2011 13:48   בקטגוריות חרדות, חברים, כדורים, מוות, מחשבות, נפשי, משפחה ודאגות (אותו הדבר), עצב חיים טהור, פחד, פילוסופי, קצת עצוב, קצת לצחוק, רפואה, אהבה ויחסים, פסימי, אופטימי, שחרור קיטור, אקטואליה, ביקורת  
51 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




90,971
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlily_ kane אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lily_ kane ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)