לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עומקים


לחישות קטנות, מחשבות רבות, דברים שעוברים, כשיותר מידי חושבים

Avatarכינוי:  lily_ kane

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2011

מוות,אהבה,טבע,אדם והמצלמה שביניהם


החתול שלי עליו דיברתי בפוסט הזה  מת כמובן שהייתי עצובה נורא

נזכרת ושומעת עוד על המורה שבעלה רצח אותה והתאבד

ואז אני שומעת שהידיד שבא בשבילי כל הדרך מירושלים גילה התאבדות אצלו במשפחה

בשונה ממני לא היו שום נורת אזהרה בחור צעיר,נשוי ואופטמי, שום דבר מזה לא יוצר היגיון

העולם לאחרונה נראה כי כמוצף מתאבדים אבל אולי אני רגישה מידי

 

בשיחה עם הידיד הזה גילתי חלק מחייו שלא ידעתי נראה כאילו ילדתו הייתה מוצפת בצל גדול של מוות

ואז שאלתי מה גרם לו בסופו של דבר לאחוז בחיים וזה הייתה התשובה

 

"במקום לוותר על זה החלטתי בסופו של דבר שאני מעדיף ליצור לעצמי עולם ולגור בו..... גם אם זה עולם מעפן ולא מרשים וגם אם זה עולם שלא מתאים עם שאר בני האדם, אבל משהו שלי."

 

זה מאוד נגע לי ללב ,והחלטתי שזה רגע שישנה את החיים

 

אז החלתי לנסות ליצור פוסט אופטמי יותר

וחשבתי איך לעשות את זה

אז החלטתי שאני אשתף בכמה תמונות שלי, לרוב קשה לי לשתף בצילום כי אני רואה את זה כאמנות שלי ומפחדת שאם פרסמתי את זה לא יקבלו את זה בשום מקום ומצד שני האינטרנט כיום הוא המקום הכי טוב להתגלות לא?

לרוב אני מצלמת אנשים  אבל לא יצאתי, היום קצת לחצר לשאוף אוויר והחלטתי לצלם כמה דברים

לחיצה על כל תמונה תגדיל אותה

 


פרח סגול ולא מוכר

קצת מזכיר את הפרח של נומבר ריין לא?
את שתי הפרחים האלו אני לא מזהה אם אתם יודעים את השמות בבקשה ספרו לי כי סבתי ששתלה אותם שכחה

 

וזה חילזון כל הצילומים האלו התחילו באשמתו אני לרוב לא מצלמת חיות אבל תראו איזה קונכיה הוא חילזון ממש נדיר

וגם ממש מהיר 3 דקות אחרי הצילומים הוא כבר נעלם וזה לא שהוא בלתי נראה על הגדר הירוקה הזאת


חילזון נדיר תסתכלו על הקונכיה!


כמעט איבד את הבית

 

אחרי מה שקרה לחתול מהבית של אמא החלטתי לצלם את החיות בבית של אבא שלפחות חס וחלילה יקרה משהו תיהיה לי מזכרת מהם בראים

הם לא כל כך שיתפו פעולה



הכלב הכי ידודתי לסביבה
הכרית הזאת שאתם רואים נקרא סנו כן אני יודעת לא מקורי

אבל ככה זה לא אני בחרתי הוא הסקי סבירי שהשגנו מצער בעלי חיים, וכן זה הסקי גזעי

הוא מאוד ידודתי ואוהב, אם הגנבים לא יקחו את האוכל שלו הוא בטח גם יראה להם איפה הדברים

 


גינגי עם האופי הגינגי
אל תתנו למבט התמים ולשומן שסוף סוף יש עליו להטעות מדובר בחתול ממזר בעל ציפורנים חדות שאוהב להיות בחצר

אני אחד מהאנשים יחדי הסגולה שיעקב מוכן לשבת להם על הברכיים, אגב השם המצחיק קיבלנו אותו מבית דתי

ככה האישה גילתה שהיא אלרגית לחתולים, הוא לא אהב את המצלמה (למעשה הוא היה מבוהל ממנה) וזו התמונה הכי טובה שהצלחתי להוציא

 

הדבר האחרון שאראה זה שתי תמונות שלי

כי אמרו לי לחפש דברים שאני אוהבת בעצמי והאמת היא שאני אוהבת להצטלם

אלא לאו דוקא התמונות הכי יפות שלי אלא שהרגשתי שהבאתי בהם


העיבוד היחיד שנעשה הוא הריבוע של התמונה
זה היה תרגיל לאמנות לעבוד מתוך תמונת אלבום, באלבום הפרחיים לא ציירו ידניתו היו חלק מהקיר.

 כן , ציירתי על דלת השירותים באוניברסיטה 3 שעות וניקית עם עזרה של ידידה שעה ,וזה לא כולל את האיפור החשיבה על התרגיל זמן הצילום נטו רק הקיר מאחורה ואם הפרחים נראים לכם כעוד משהו כן אתם צודקים

כמו כן הפרח במקור היה מפלסטיק ולא ורד שנייה לפני הקמילה וכן הבחורה לא הייתה אני ונראתה פחות כמו בחור

 

התמונה השנייה עשיתי במסגרת נסיונות לתחרות פין אפ

אני אוהבת את התמונה הזו כי היא מזכירה לי את קלואדיה מראיון עם ערפד


אני אוהבת סוראליזם

 

וזהו תודה לכל מי שהחזיק מעמד

חשבתי להראות גם שתיים שלוש מתמונות הרחוב שלי אבל זה אולי לפוסט אחר

אם אהבתם משהו מהתמונות או יש לכם ביקרות, אשמח לשמוע

ואם ממש אהבתם אז תמליצו :)

 

הנה לילי שהכריחה את עצמה לכתוב בערב כדי שיהיה לפחות פוסט אחד אופטמי

לילה טוב לכולם

נכתב על ידי lily_ kane , 28/2/2011 23:31   בקטגוריות אמנות, אורך חיים, חרדות, חשבון נפש, חתולים, מגדר, מוות, מחשבות, נפשי, משפחה ודאגות (אותו הדבר), נשיות, סטודנטיאלי, פילוסופי, פחד, קצר, קצת על, אהבה ויחסים, אופטימי, שחרור קיטור  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




90,971
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlily_ kane אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lily_ kane ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)