לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עומקים


לחישות קטנות, מחשבות רבות, דברים שעוברים, כשיותר מידי חושבים

Avatarכינוי:  lily_ kane

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2011

פוסט-ציורים


עברו שמונה חודשים מאז סיימתי את החלק באמנות של התואר אני מסתכלת מה עשיתי אז ומאז

ואני רואה את הדברים הבאים:

 

1. "צייר לי חלום"-פרוקיט שיקום בית ספר גבראלי בחיפה,לאוכלסיית מיעוטים


2."הנושא הנדון:קניין רוחני"-תערוכת הסיום של התואר, "מרובעת"-שם התערכונות שלי שם שהוצגה בחלל קטן ומרכזי


3. "אם הלשון בחוץ"-תערוכת היחיד הראשונה שלי,חלל האלטרנטבי הסלונה בתל אביב יפו


4."פנים אל פנים"-תערוכה קבוצתית בברים יאנג אוניברסיטה המורמנית בירושלים,תערוכה לאמנים מתחילים שסיימו את ויצו,חיפה ובצלאל.


5. "נאמנות ובגידה"-תעורכת תרומה קבוצתית לשישה צבעים בחלל האלטרנטבי "הגדה השמאלית" בתל אביב (ששיך בעצמו לעמותת מרחב תרבותי חלופי)


 

אני מסתכלת על כל אלו ואני חשה השגיות

שזה מרשים אותי כי יש לי נטייה לבטל הכול, כשדברתי על זה עם הפסיכלוגית

הרגשתי ממש רע כי מצד אחד כן הופעתי הרבה ומצד שני לא ראיתי שקל

ואתם יודעים צבעים ובעיקר הבדים עולים כסף

אבל אם יש משהו שלקחתי מהדיכאון האחרון שלי זה את העובדה שלהביע את עצמי יכול להיות חשוב

לפחות בשביל עצמי והיי אפילו עם לי גרוש מזה ,זה לא די מדהים שאנשים אחרים גם אוהבים את זה?


אז החלטתי לעלות לפה את התמונות שעשיתי מאז סיום התואר לא יהיו הרבה גם המצב הדכאוני הקשה עלי

ולמעשה לקח לי חודש כמעט רק לגעת במכחול ובכל זאת לפחות עשיתי משהו

 



 

הציורים יצגו לפי סדר כרנולגי כלומר הציור האחרון שציירתי יהיה האחרון ברשימה והראשון שציירתי יוצג עכשיו

וכשתגעו בהן ,הן יגדלו

 *כל הציורים באקרליק 


שם: מריה של האמבטיה

שם באנגלית: Mary of the Bath



מריה של האמבטיה


מי שימצא מה לא בסדר בשם יקבל חיבוק

אחד מן הציורים היותר אהובים על אמא שלי בנתיים




 

שם: חשיבותו של מפגש חברתי

שם באנגלית: the Importance of Socail Meeting 


 

מה שלא רואים זה שיש מאחורה יותר ליכלוכים אפורים של עיר


מה שלא רואים זה שיש מאחורה יותר ליכלוכים אפורים של עיר


 


 

שם: סוד הגן הנעלם

שם באנגלית:secret garden

 

על שם הספר


שתי דברים שימו לב לכך שיש פה בתוך הציור, ציור קטן של נוף ושמש שצירתי מעין תמונה בתוך תמונה

פה התחיל כבר ההשפעה של התרופות להגמר למרות שעוד לא נראה שאיפשהו התת מודע שלי הבין הרבה יותר מהמודע

 


 

שם: רצונות מנוגדים

שם הציור: Different Directions

 

אותה הדמות


למקרה שזה לא מובן הדמות עם הראש בקיור זו אותה הדמות שיוצאת מתוך המראה

הלשון הרבה יותר יפה בציור המצלמה סירבה להראות את זה


 

זה בעצם הציור האחרון שלי

זה שציירתי וסיימתי היום אחרי המצב האובדני כבר



 


עצוב אבל הופעתי ביותר ממקומות מאשר הציורים שהספקתי לצייר

בלא עבודה מסודרת תקציב עברתי מכמות של ציור לשבוע לציור פעם בחודשיים

בכל זאת יש לי  כמה מסקנות

הראשון שעברתי מדיקנאות למצבים,ממצבים של כמה אנשים שהגעתי לשיא שלי שזה שלוש 

חזרתי שוב למצב של היחיד,המקמות שאני מציירת הם מאוד של בדידות

ושעדיין הנושא של החרדות והלחימה של החיים מול המוות עדיין משפיע על הציור שלי

הפסקתי לצייר תמיד בתוך ריבוע אבל תמיד ריבוע עדיין מופיע בעבודה

 

הציור פעמים רבות עוזר לי בהתמדדות אין לי ספק שאני כבר לא אחזור בזמן הקרוב לזמן עבודה של ציור בשבוע

אבל אני כן יכול להתקדם יותר, יש לי בד שאבא הבטיח לי ועוד אחד שאקח מאמא לרכבת בשבת 

ועם באמת יקבלו אותי לעריכת וידאו בעמותה אז בכלל אוכל להרשות לעצמי לעבור את מחסום המטר בד


 

נו..., אז מה דעתכם?


 

נכתב על ידי lily_ kane , 22/3/2011 20:58   בקטגוריות אמנות, אורך חיים, ביסקסואליות, בשורות טובות, חברה ישראלית, חברים, חרדות, חשבון נפש, חתולים, מוות, מחשבות, מגדר, מראה, נפשי, נשיות, סטודנטיאלי, פילוסופי, פחד, קצת על, קצר, רפואה, רוחניות ומיסטיקה, אופטימי, סיפרותי, פסימי, שחרור קיטור, ביקורת  
90 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




90,971
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlily_ kane אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lily_ kane ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)