לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עומקים


לחישות קטנות, מחשבות רבות, דברים שעוברים, כשיותר מידי חושבים

Avatarכינוי:  lily_ kane

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2011    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2011

הזמן עובר יותר מהר כשאני לא מודכאת


יום רביעי היה היום האחרון שבו ראיתי את הפסיכלוגית שלי,

דברתי איתה על השיחה עם אבי, היא הדגישה לי כבעלת מקצוע שהיא בעד

שאני אראה פסיכלוגים ולא למסגרת.

יחד עם יד על הדופק, אם המצב מחמיר ,תמיד אפשר ללכת למסגרת של טיפול היום.

אבל גם היא חשבה שאני צריכה קודם לנסות בלי,לפתח מעט יותר עצמאות וחוזק ב"עולם שבחוץ".

 

היא הביאה צער שאבא מוריד אותי הפעם לעומת מקור התמיכה שהוא היה עבורי עד כה.

ברור לשניינו שהוא מנסה להשיג תוצאה הפוכה ממה שהוא יוצר.

הוא בין היתר הוריד לי את החשק לראות חברים, והפחיד אותי שלא כדאי שישר אצא בערב

ומצד שני ערב יש יותר בעיות תחבורה, ואם ארגיש לא טוב אני עלולה להיות יותר לכודה.

כך שכאן הוא עדיין צודק. הוא גם נתן לי תחושה של בהילות להכול,מצאתי את עצמו שוקעת במספרי טלפונים מילים ובירורים עד שהסתחרר ראשי.

נאלצתי להכריח את עצמי להרגע ,עצה שלמרבה האירוניה נתתי בזמן האחרון ללא מעט אנשים.

ומן הצד השני אני רואה את זה כצעד חיובי ביותר שאני מצליחה להקשיב לעצות שלי עצמי.

 

יצאתי משם מוקדם, והגעתי במהרה להפגנה קטנה שנגעה לליבי, אולי בגלל שהפגנה לא הייתה בתל אביב.

כאשר שאלה שם בחורה "איך רחובות הארץ לא בוערים על נושא ערכי כמו ניצולי השואה?", כלנו חשנו כך.

ישנם כשלושה הוסטלים לניצולי שואה החולים בנפשם, אנשים אלא שהם בערך כמאה בכל הוסטל לא מסוגלים לתפקד לבד.

ביבי הבטיח בפבוראר מול התוכנית של שלי יחמוביץ כי לא ירשה להעביר את ההפרטה אך לא נקף אצבע.

ותגובת האוצר: 'מייזם ההוסטלים לניצולי שואה הינו זמני בלבד.'

עמותה היא שכרגע מפעילה את ההוסטל לב השרון בו נעשתה ההפגנה.

כבר אז החלה ירדה חמורה ברמת השירות, חצי מהצוות פוטר, כך שהיה חוסר בכוח אדם.

המשכרות ירדו מ5 וחצי אלף ל4 וחצי אלף. אין בגדי קיץ לחולים אלא רק בגדי חורף.

 

עכשיו הממשלה רוצה להביא את ההוסטלים לידי ידיים פרטיות לגמרי, שם כבר הבטיחו להוריד 40% מהצוות הרפואי.

עובד הקבלן שכבר ראו אותו האנשים שם, הביא עובדים אתו ערבים זרים מהשטחים, על מנת לחסוך בתשלום לכוח האדם.

ובזה שוב פגיעה וניצול של החלש ביותר. הוסטל, הוא לא באמת דבר רווחי ועל כן ברור כי הקבלן יקצץ עד למיטב יכלתו

כדי לקבל סכום כלשהו מן ההפקר, ניתן רק לשאול מה עוד יהיה חסר לניצולי השואה

סלט ירקות בערב, ניקיון יומי, מקלחות רק פעם בכמה ימים כדי לחסוך מים?

עד איפה הציניות תמתח?

 

אז כן לא יכלתי לשבת בשקט ולמרות החרדות שלי הצטרפתי לשם.

בסופו של דבר הייתי די גאה בעצמי, ושמחתי לדעת שהמשפחה שלי תמכה במהלך.

הם ידעו שנשארתי להפגנה רק אחרי שחזרתי.

 

אז הנה 3 ימים אחרי השיחרור , אני כבר יודעת איזה פסיכלוגית אני אראה ובאיזה ימים.

אני לא אלך לראות חברים אך שתיים יבוא אלי, אחת מחר ואחד בשבוע הבא.

יש לי כבר את כל המרשמים וההפניות שאני צריכה מהרופא, נשאר רק לקבוע תור לדיאטנית

ולקוות שלא להשמין, זו התחלה לא רעה.

 

נכתב על ידי lily_ kane , 15/9/2011 21:27   בקטגוריות אורך חיים, חשבון נפש, חברה ישראלית, חרדות, נפשי, משפחה ודאגות (אותו הדבר), פילוסופי, פמיניזם, אופטימי, אקטואליה, אהבה ויחסים, ביקורת, פסימי, שחרור קיטור  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




90,971
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlily_ kane אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lily_ kane ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)