לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עומקים


לחישות קטנות, מחשבות רבות, דברים שעוברים, כשיותר מידי חושבים

Avatarכינוי:  lily_ kane

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2011    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2011

רק בשביל לקבל חיבוק


מאז ההליכה לאיקון אני מתחילה להגיע יותר ויותר לאנשים הביתה

הגעתי עם אחותי הקטנה לבית של ידיד שמעתה יקרא מיאו, כי זה סוג של מה שהוא

הוא בישל עם אחותי וראינו סרט ועדדנו אחד את השני

גם הוא במצב נפשי לא פשוט, הוא כן מוכר על ידי המדינה ובדיור מוגן 

לא אומר שהוא לא אחלה בחור.

 

כמה ימים אחר כך בערך בשבת בערב, הייתה הפעם הראשונה שהלכתי לבית של מישהו ונשארתי לישון שם

היה לידיד יום הולדת והיינו חמשה אנשים זה היה אינטמי ונחמד

האווירה הייתה חופשית מהגדרות ומגדרים

והיה לי טוב , הייה לי תחושה של בית הידיד אמר שהוא רוצה לאמץ אותי בתור חתולת מחמד

ועד עכשיו קצת מבאס אותי שזה לא אפשרי

הייה לי שם חיבוק קבוצתי וחום שאני מחפשת הרבה,

והורדתי קצת מהקשיחות התמידית הזו שלי.

 

בערך שלושה ימים אחר כך פגשתי את טאי טאי, רציתי לראות אותה הרבה זמן

כולם יודעים שיש לי חיבה לבנות קופצניות שנמוכות ממני.

אבל בלי קשר לזה טאי טאי מיוחדת, אני יכולה להיות איתה כנה ודוגרית 

וסוטה ועצמי..עם מעט מאוד מסכות ובאותו הרגע רוב ההגנות שלי מקבעות עליה ולא ממנה שזה נחמד.

 

קניתי לי עט גרפי wacom וקצת חבל לי שאני נוסעת לאמא ולא יהיה איתו אבל, אני לא רוצה לטרטר אותו בנסיעה

יהיה לי סיבה טובה לחזור.

 

הציעו לי הצעת עבודה, טובה אומנם אבל אני כמעט בטוחה שאני לא במקום לקחת אותה

ומצד שני כולם כבר מצפים שאני ארצה יותר ושאני ארצה עבודשה

ואני, אני כרגיל שונאת לאכזב ולא לעמוד בציפיות, אבל אולי אני שוב יעשה את זה.

 

אורפוס, אף פעם אדם לא עשה עלי רושם ראשוני כל כך טוב

אבל החיבוק שלך היה כזה חזק ומדהים

נכתב על ידי lily_ kane , 27/10/2011 16:18  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




90,971
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlily_ kane אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lily_ kane ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)