לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עומקים


לחישות קטנות, מחשבות רבות, דברים שעוברים, כשיותר מידי חושבים

Avatarכינוי:  lily_ kane

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2012

מחשבות על ברווז לאור ירח מאת חתול


המילים שלא נאמרות הם אלו שאני הכי סקרנית לשמוע

לו רק יכולתי להציץ לשנייה לחיי האחרים

לחיי האנשים בעברי ובהווה, לרגעים קצרים שאני חושבת עליהם

לו רק יכלותי לראות מעל למסכת הבשר וישר למחשבות.

משלי אליהם ומאליהם אלי.

 

את בצלאל קשה לתפוס,זה לא דבר מפתיע אבל מחר 

אני אעמוד ואשמע את הדחייה הסופית

אני לא מסוגלת לחפש עבודה לפני

נאחזת לא נאחזת בתקווה טיפשית

 

הציור מתקדם ממש טוב אם אסיים אותו ואולי אפילו עוד אחד לפני אוקטובר

ואולי אפילו את הבד הקטן (אם אני אמצעה איפה הוא מתחבא לי.), יהיה לי סיכוי גם להציג.

ככל שאני מתקרבת לסיום הציור, כך נעשה לי יותר קשה לאחוז במברשת ולצייר אותו

הדמות שם היא לא אני פיזית, אבל הדילמה מוכרת בכאב.

רק מרומזת בו מי שרוצה יגע מי שלא, יתבונן יקח מרחק וילך.

 

חזרתי מבילוי אצל הדודה,פתח לי הרבה את הצד הנשי.

קשה שלא בבית שכולו מעוצב להפליא ואפילו לשקית האשפה סרט ורוד.

היא שאלה מתי ארזה ואני שאלתי מתי תחתן ושתינו לא חושבות שהדברים יקרו,

אבל לא נגד.

 

 

נכתב על ידי lily_ kane , 1/9/2012 23:30   בקטגוריות אמנות, אורך חיים, חברים, חרדות, חתולים, מחשבות, נפשי, נשיות, קצת על, קריירה, רוחניות ומיסטיקה, אהבה ויחסים, פילוסופי, פחד, אופטימי, פסימי, שחרור קיטור, סיפרותי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




90,971
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlily_ kane אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lily_ kane ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)