לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עומקים


לחישות קטנות, מחשבות רבות, דברים שעוברים, כשיותר מידי חושבים

Avatarכינוי:  lily_ kane

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2012

אין קשר


 

אני רוצה לראות אותך אתה לא רוצה לראות אותי
אני מפסיקה להעמיד פנים שנשאר מזה קשר.
פתוח או סגור פעם בחודש זה לא פאקניג מספיק לי.
אולי אני אטומה ,אולי אני לא רואה את הצד שלך אבל יודע מה אתה לא רואה את שלי.

 

אני לא חושבת שיש לנו קשר יותר

קשר זה כששני אנשים רוצים לראות אחד את השני

ודי ברור שאתה לא רוצה לראות אותי.

 

אולי בעוד חודש תרצה

מתי כשלוא יהיו הפגנות?

כשהפסיכומטרי יגמר וקצת לפני שתעבור לאוניברסיטה?

תשמור על זה לעוד חצי שנה ואז תעבור דרומה או צפונה וזהו?

 

אתה לא מנסה שאני אכיר חברים שלך יותר

אתה לא מנסה לצרף אותי לחיים שלך יותר

אתה לא רוצה לשכב יותר

 

ואגב להאשים אותי במיניות שלי

זה בערך הדבר הכי שובנסטי שאתה יכול לעשות

 

אתה לא יכול לבקש ממני לסמוך יותר ולהתנהג כמו שמוק

 

קשר פתוח לא אומר שאני זונה ואני אמורה לפתוח רגלים רק מתי שבא לך

לא אומר שאתה יכול לא לדבר איתי חצי שנה והכול יהיה בסדר

אז אולי זה בסדר אצל אחרים,אולי זה בסדר כשהקשר רחוק

 

אבל אני אהבתי אותך 

you're just another evil ex waiting to happen 

 

אני שבורה, אני צריכה אותך

אבל זה לא משנה הפסיכומטרי יותר חשוב

חשבתי שבאמת תיהיה שם חשבתי שאתה שונה

נכתב על ידי lily_ kane , 2/9/2012 23:37   בקטגוריות חברה ישראלית, מחשבות, משפחה ודאגות (אותו הדבר), נפשי, פילוסופי, רוחניות ומיסטיקה, אהבה ויחסים, פסימי, שחרור קיטור  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




90,971
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlily_ kane אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lily_ kane ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)