לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עומקים


לחישות קטנות, מחשבות רבות, דברים שעוברים, כשיותר מידי חושבים

Avatarכינוי:  lily_ kane

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2012

מכבה שריפות


אני מבקרת בבית של אמא ומכבה כרגיל שריפות בינה לבין אחותי הקטנה.

זה מצד אחד מעצבן מצד שני נחמד , ההרגשה הזו שזקוקים לך.

אמא שלי אדם טוב, אבל היא לא יודעת להשגיח על בית.

 

אני יודעת שאני צריכה לראות את סבתי שהיא מבוגרת ודואגת

אבל אני כל כך לא רוצה, האמת הפשוטה שאין לי כוח אליה ולבקשות שלה להסתכלות שלה עלי לביקורת.

אל תבינו לא נכון יש לה גם תכונות חיובית, היא פשוט נוטה פחות להדגיש אותם לאחרונה.

 

אני לא בטוחה איזה אדם אני יותר.

עבר פחות משבוע והייתי צריכה לנתק שתי קשרים

אני לא חושבת שאפשר לקרוא לשני בכלל קשר

בחור מבוגר התאהב בי, אני לא בו.

כן היה לי איזשהו עניין בו, אבל החרדות שלי והפרשים של 19 שנה עשו את שלהם.

 

עם ברווז הרגשתי שאני משקיעה ובחודש האחרון אוכלת פירורים

איתו הרגשתי שהוא מאכיל אותי יותר מידי.

 

הוא רצה שאני אעבור לגור איתו, כאשר אני מכירה אותו רק כמה ימים

שופך ורושם כמה אני הסיבה היחידה לקיימו וברמה מסויימת זה גבל בהתעללות מיללולית

לתת לי להרגיש את כל האשמה על חייו השלמים, יש בעיות שרודפות אותך 28 שנה

אתה לא יכול לצפות מבחורה בת 26 לתקן את כולם.

לתת לי הרגשה ישר אחרי יום של קשר שעם אני עוזבת הוא מתאבד, לא פארית.

 

אז הייתי צריכה שוב להיות מנאיקית,קרה ומגעילה.

 

 

אני וברווז נמצאים ביחד בעניין קהילתי וזה מוזר לי.

מוזר לי שהוא לגמרי אותו בחור, מוזר לי לצחוק איתו .

מוזר לי שנוח לי איתו באותה מידה.

 

זה בכול אופן נראה לי לא לגמרי נכון הפוך

אני כבר מזמן לא כועסת אליו, אבל משהו אומר לי שהוא כועס אלי.

בחודש האחרון של הקשר התקשורות בניינו הייתה ממש גרועה

אני לא לגמרי בטוחה מה עובר עליו

 

אני קצת תוהה למה אני לא כועסת אליו ,

בחודש האחרון שהייתי איתו, הרגשתי יותר בודדה מאשר בכול פעם שהייתי פיזית לבד.

אולי אני נותנת לו מרווח כי הוא מעט צעיר ממני, ואולי אני לא כועסת כי לתקופה מסיומת

הוא עשה אותי שמח כשלא האמנתי שזה אפשרי.

 

חלק ממני עדיין לא מאמין בזה.

 

 

נכתב על ידי lily_ kane , 8/9/2012 17:32   בקטגוריות חרדות, חשבון נפש, נפשי, פילוסופי, רוחניות ומיסטיקה, אהבה ויחסים, פסימי, שחרור קיטור  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




90,971
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlily_ kane אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lily_ kane ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)