לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עומקים


לחישות קטנות, מחשבות רבות, דברים שעוברים, כשיותר מידי חושבים

Avatarכינוי:  lily_ kane

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2012

זיכרונות מהפסטיבי הראשון


המון עליה במדרגות המון ירידה במדרגות המון מעלית אבל טיפה פחות ממדרגות

המאז"ה 9 נראה קטן יותר ממה שציפתי אבל הוא היה מפוצץ אז זה סימן טוב

לדעתי בכול זמן נתון היו 70 איש בעולם ההרצאות ו100 איש בכל זמן נתון בכנס

האוכל היה טבועני וכולם אכלו בורקסים וקורסאנים של 300 שקל + נגמרו על היום הראשון

היה המון קולה וזה בקושי הספיק ולמרבה  הפלא לא רק באשמתי

סילפיד הייתה מקסימה והגיעה אם כי הסברתי לה שאין לה הרבה אפשריות בנידון 

אבל היא הייתה שם והייתה שמחה ולמחרת הייתה שמחה לראות את החבר.

 

היה לי פאנל, הוא היה מאגניב, הראתי הרבה דברים

מסתבר שכתבתי יותר מידי

מצד שני, היי הצלחתי להנחות פאנל אחרי 6 שעות שינה ביומים 

זה גם טוב.

 

אה כן סיימתי את הכתיבה והמחקר שלי להרצאה שלי עם אינטרנט מקרטע

בעיות רשת ומהירות שנחשבה טובה לפני 10 שנים 

אבל היום תיקנו את הרשת.

 

היית באנדרלנין מטורף הרגשתי טוב עם עצמי

ואז הבחור שיש 19 שנות הבדל בניינו

התסיס אמירות מכוערות כלפי וכלפי יתר המארגנות

למרות שכלל לא בא.

הניסיון לפייס אותו רק גרם לקללות מצד אדם שיכור ועצבני

 

אני לפעמים תוהה מדוע אני עושה דברים למען אנשים

כשבסופו של דבר הם יורקים בפרצוף.

אבל אני מעדיפה לא להכתים קהילה שלמה בגלל איש אחד.

 

אני רק יודעת שיעבור עוד הרבה זמן עד שארגיש נוח להפתח למישהו שוב

נכתב על ידי lily_ kane , 23/9/2012 17:47   בקטגוריות ביסקסואליות, היסטוריה, מגדר, מחשבות, מיניות האדם, נפשי, משפחה ודאגות (אותו הדבר), פילוסופי, פמיניזם, פחד, קצת עצוב, אופטימי, פסימי, שחרור קיטור  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




90,971
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlily_ kane אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lily_ kane ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)