לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עומקים


לחישות קטנות, מחשבות רבות, דברים שעוברים, כשיותר מידי חושבים

Avatarכינוי:  lily_ kane

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2013

עודני כאן


 

 

מתקשה להוציא מילים לרגשת שוב,לפחות באופן מסודר או קבוע.

לאחרונה אני הרבה יותר שקטה, כמו הילדה שהייתי פעם.

אנשים מניחים שהתייצבתי ,אני מרגישה שזה רק שקט מאחורי הסערה.

 

נפגשת עם מישהו ביום שני למרות שאין לי שום ציפיות מזה 

עדיף מלהשאר בבית לבד.

בכלל מאז שהגעתי לעבוד בתל אביב אני יוצאת הרבה יותר

אני יכולה ללבוש מה שאני רוצה

נראה כאילו מיניות ומגדר הם טיפה פחות סיפור

ופתאום אני מבינה את האפיל שיש לעיר המתפוררת הזו .

חבל שהעבודה הז זמנית, הבנות שם מגניבות אפילו הזמנו כולנו פיצה ביחד.

 

מוזר וקשה לי לגור עם אמא אבל אין לי תקציב לגור לבד.

משתדלת להסתכל על החיובי נושמת את הריח של החדר שהוא כל כך אני.

וחולמת על מגורים רחוק מהמשפחה.

 

 

נכתב על ידי lily_ kane , 7/4/2013 00:26   בקטגוריות בשורות טובות, מחשבות, נפשי, קצר, אופטימי, שחרור קיטור, עבודה  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




90,971
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlily_ kane אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lily_ kane ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)