לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עומקים


לחישות קטנות, מחשבות רבות, דברים שעוברים, כשיותר מידי חושבים

Avatarכינוי:  lily_ kane

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2013    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2013

rant


אחרי שנים שלא היה כך חזרתי לתקופה שקטה יחסית בחיי

אני מרגישה שהדברים שרועמים בי הם בעיקר כלפי פנימה

בחוץ איש לא יודע בפנים לפעמים סופה.

 

יש לי תחושה שנמאס לי קצת בכלל לנסות זוגיות

שאני כנראה מהבחינה הזו יהיה לבד וזה בסדר,ואל תגידו לי שלכל סיר יש מכסה

כי נמאס לי להתפשר על כל מכסה.

 

הייתי אומרת שברווקות לפחות יש כל יום סקס עם מישהו אחר

אבל האמת שנשבר לי מא/נשים שמסתכלים עלי רק כאוביקט מיני

ואז כמובן מתייחסים אלי רק כמו לגוף שלי עם ביטוים מעצבנים כמו "אישה אמתית"

כאילו טרנסיות או נשים רזות יותר הם מזויפות , שלא לדבר על כך שאני ונשיות קצת בברוגז

כל כך הרבה פעמים אני שמה שמלה כי בא לי להרגיש שאני בדראג או כי אין לי זין לשים שתי חלקי לבוש שזה מגוחך

 

הפעמים שאני שמה נשי כי זה יפה, הם ממש מעוטות

ורובן עם ארקרדו , עם כי לפעמים זה סתם כי בא לי לשמח חברים.

 

נכתב על ידי lily_ kane , 15/6/2013 16:08   בקטגוריות חברה ישראלית, חברים, מגדר, מחשבות, מיניות האדם, נפשי, נשיות, פילוסופי, אהבה ויחסים, שחרור קיטור, פסימי  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




90,971
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlily_ kane אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lily_ kane ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)