לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עומקים


לחישות קטנות, מחשבות רבות, דברים שעוברים, כשיותר מידי חושבים

Avatarכינוי:  lily_ kane

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2013    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2013

רגע להיזכר


היום לקחתי פסק זמן מהתנועה המתמדת של חי בגלל האזכרה של סבא.

עמדנו שם ,אמא , אני, סבתא, הדוד ואחותי הקטנה.

כשאני לוחשת לדוד בשקט מילים בערמית ,ואז בעברית והוא אומר אותם בקול.


הפעם האחרונה שראיתי את סבא שלי מצבו הייתה בלתי אפשרי

הוא היה בבית חולים מרותק למיטה, ומחייך

הוא התעקש לקום כשהרופאים לא הרשו ולצעוד איתי עד לחלון.

הוא לא חייך סתם זה היה חיוך מהלב ומבריק.

אספר לכם שהמיטה הזו הוא הספיק לקום שוב.

כנגד דעת הרופאים, על המחלה הזו הוא התגבר.

הוא אומנם מת כמה ימים אחרי אבל במיטה שלו,בשינה שלווה.

שלו כמו האדם שהוא היה.

 

כל התוכניות שלי להיום בוטלו פרט לאחת שפשוט שונתה

יצאנו לטייל עם הכלבה הנפלאה שלנו

אני,אחותי וידיד טוב.

העפנו בלון סיני,זוהר כתום עף לשמים וחיבק את הכוכבים.

ואני מצאתי את הדרך שלי באמת לחשוב על סבא, על האיש שהיה.

 

 

ומכיוון שלא כולם מכירים בלונים סינים

 

נכתב על ידי lily_ kane , 1/8/2013 00:22   בקטגוריות מוות, מחשבות, משפחה ודאגות (אותו הדבר), נפשי, פילוסופי, קצר, רוחניות ומיסטיקה, אהבה ויחסים, שחרור קיטור  
הקטע משוייך לנושא החם: הפעם האחרונה
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




90,971
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlily_ kane אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lily_ kane ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)