לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עומקים


לחישות קטנות, מחשבות רבות, דברים שעוברים, כשיותר מידי חושבים

Avatarכינוי:  lily_ kane

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2013    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2013

אדוות אישיות


לפי אפקט הפרפר (למעשה לפי תוארית הכאוס)

פרפר שמנפף את כנפיו בצד אחד של העולם, גרם להוריקן בצד השני.

 

ולי יש תחושה שאיפשהו בצד השני של הכדור

טיפה התנפצה אל אגם,והשינוי יצר אדוות בתוכי.

 

למדתי על האיש העירום הצורח משמחה אחרי האמבטיה בבית הספר

דרך משעשת להסביר מה שכולם יוכלים במראה עיניים לדעת

מים מתאזנים לפי הכלי, ונראה שזה נכון גם כשהכלי הוא אני.

אני מתאזנת, ותוך כדי אני משתנה.

 

השינוים בולטים בפרטים הקטנים.

אני מטופחת יותר

אני מצליחה לרזות מעט

אני קונה טיפה יותר

א/נשים יותר מחמאים לי על המראה..הבגדים..השיער...התכשטים

פשוט מחמאים לי על דברים קטנים.

אני עושה ספורט ואפילו מצליחה לרוץ איזה שתי דקות.

 

 

 

ברור לי שאני עדיין אני במהות,אבל ממילא אף פעם לא ידעתי להגיד מה זה אומר.

 

נכתב על ידי lily_ kane , 31/8/2013 03:01   בקטגוריות אורך חיים, בשורות טובות, חשבון נפש, מחשבות, נפשי, נשיות, פילוסופי, קצר, רוחניות ומיסטיקה, אופטימי, סיפרותי, שחרור קיטור  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




90,971
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlily_ kane אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lily_ kane ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)