לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עומקים


לחישות קטנות, מחשבות רבות, דברים שעוברים, כשיותר מידי חושבים

Avatarכינוי:  lily_ kane

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2013    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2013

עד לרגע הבא


ארקרדו היה חולה זמן רב

לסבתא כואבת הרגל

לאמא פריצת דיסק

ואפילו אחותי חטפה שפעת עונתית.

 

מהסיבות האלו בתקופה האחרונה יצא לי לעזור יותר לסבתא

לעזור יותר בבית

ולא לראות את ארקרדו תקופה ארוכה מהרגיל.

 

הבנתי שהוא בסביבה אבל גם במצב של מורכבות משפחתית.

לא חשבתי שהוא יבוא אבל כן רציתי לראות אותו.

אני כבר הייתי בטוחה לחלוטין שהוא לא יבוא, למעשה כבר ישנתי.

כשלפתע אחותי הקטנה הדליקה את האור "לילי הוא בא"

ראיתי את החיוך מתפשט על שתינו.

ארקרדו כבר מרגיש חלק מהמשפחה

אפילו הכלבה שלנו התרגלה אליו.

 

אני לא לגמרי יודעת, ולא לגמרי רוצה להסביר את זה

רק ידיעה פשוטה שכשהוא כאן אני יותר שמחה.

התגעגתי אליו,לקול שלו ,למגע שלו,למחשבות הרעומות מידי שלו.

 

הוא הגיע בתקופה שאני מרגישה יפה,

הוא לא ראה אותי בתקופה כזו לפני,

ובתמצית הקטנה שהייתה לנו היינו יפים.


נכתב על ידי lily_ kane , 8/9/2013 01:27   בקטגוריות מחשבות, משפחה ודאגות (אותו הדבר), נשיות, קצר, אהבה ויחסים, אופטימי  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




90,971
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlily_ kane אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lily_ kane ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)