לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עומקים


לחישות קטנות, מחשבות רבות, דברים שעוברים, כשיותר מידי חושבים

Avatarכינוי:  lily_ kane

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2013    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2013

ילדות ושמה צלקת


מאז שאני זוכרת את עצמי תמיד הייתי אחות מאוד מגוננת, מעיין "אח גדול" עם טויסט אמהי כמעט.

הדבר נכון בעיקר כלפי אחותי מצד אמא.

בהרבה דברים הילדות שלה הכי קרובה לילדות שלי,ובעוד שהחיבור שלי עמוק עם כל האחים שלי איתה החיבור הכי עמוק.

 

מגיל 12 בערך שלה אנחנו עושים שיחות נפש מדברים על דברים.

אני לא רוצה שהיא תשאר חסרת ידע או בטחון, והדבר נבע מכך שבגילה לא היה לי עם מי לדבר על מה שדברת אתה

ואלו דברים שמשנים א/נשים, רציתי לתת לה את התחושה שהיא יכולה לדבר איתי על הכול.

 

סיפרתי לה על כול הטעיות, כל הקשיים, כל הדברים שקיוותי שהיא לא תצטרך לעבור

ובעוד זה כן עזר. היום גילתי שפעלתי מאוחר מידי.

חלק בי צורח שלא הייתה לי ברירה כי לא יכלתי ללמד את זה כשעוד כל כל הייתי ילדה.

וחלק אחר מרגיש אשם שלמרות כל הרצון לא הייתי שם בשבילה.

 

כול מה שנותר לי לעשות כעת עם כל הפחד זה להתייצב לצדה

להיות שם

 


 

ועדיין יש רגעים שאני רק רוצה לבכות ולהבלע

נכתב על ידי lily_ kane , 19/9/2013 04:54   בקטגוריות אורך חיים, חרדות, חשבון נפש, מחשבות, נפשי, משפחה ודאגות (אותו הדבר), פאגניזם, פחד, קצר, אופטימי, פסימי, סיפרותי, שחרור קיטור  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




90,971
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlily_ kane אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lily_ kane ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)