לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עומקים


לחישות קטנות, מחשבות רבות, דברים שעוברים, כשיותר מידי חושבים

Avatarכינוי:  lily_ kane

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2014

לא עומדת בזה


המצב עם סבתא מחמיר

ביום שבו היא הייתה אמורה לקחת את השלב הגדול הבא

ולצאת לשיקום אחרי שאמא שלי עשתה שמיניות באוויר למצוא מקום.

הגיעו התוצאות והתגלה שיש לה זיהום.

בדיקות הCT למחרת רק דגישו את רוע המצב.

אנחנו משפחה פיצית ומותשת ואין לנו מושג איך נעמוד בזה

אנחנו כבר לא, ומדובר על להשאיר אותה שם עוד חודש.

והיא שונאת בתי חולים...

 

השיניים שלי מתחילות להסתדר אחרי שבוע מילוי חור ושתי ביקורים אצל רופא שיניים

 

ובנוסף החברה שלי נמצאת במערכת סבוכה

ובמצב דיכאוני

ידיד טוב שלי התאבד לפני שנתיים...

אני לא רוצה לאבד אותה,

אני פשוט אתמוטט סופית עם היא תמות

הרגעים הכי מאושרים שלי הם בזרועתיה.

אני לא אעמוד בעוד מישהו שיקר לי שיהפוך לגוויה...

 

 

נכתב על ידי lily_ kane , 30/1/2014 00:30   בקטגוריות ביסקסואליות, חשבון נפש, חרדות, מחשבות, מוות, לא שפוי, להטב, משפחה ודאגות (אותו הדבר), נפשי, עצב חיים טהור, פחד, קצר, רפואה, אהבה ויחסים, שחרור קיטור, פסימי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




90,971
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlily_ kane אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lily_ kane ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)