לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עומקים


לחישות קטנות, מחשבות רבות, דברים שעוברים, כשיותר מידי חושבים

Avatarכינוי:  lily_ kane

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2014

בקרוב


אחרי ניתוח שני מצבה של סבתא משתפר

ואחרי הרבה זמן אני יכול ללכת שוב לאבא שלי בסוף השבוע

אני רוצה שהמשפחה ובעיקר אבא יקיר את החברה שלי.

הם לא יודעים יותר מידי עלי.

אבל הם כן יודעים עליה אז כן...

זה יהיה ביום האהבה וזה צעד ענק בשבילי

אני רק מקווה שאבא לא יגיד לי לא או משהו כזה.

אין לי בעיה לא לספר לאחים, (למרות שפייסבוק בטח מראה להם ממילא)

אני רק רוצה שהוא יראה, הוא הבטיח שיהיה גאה בי לא משנה מה

ובכן זה זמן טוב להוכיח את זה כי...

אני מקווה להיות איתה הרבה זמן

אולי אפילו נצח או שתיים

נכתב על ידי lily_ kane , 9/2/2014 17:48   בקטגוריות ביסקסואליות, בשורות טובות, טרנסג'נדרס, להטב, מגדר, מחשבות, נפשי, משפחה ודאגות (אותו הדבר), פחד, פילוסופי, קצר, אהבה ויחסים  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




90,971
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlily_ kane אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lily_ kane ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)