לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עומקים


לחישות קטנות, מחשבות רבות, דברים שעוברים, כשיותר מידי חושבים

Avatarכינוי:  lily_ kane

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2014

סתם עדכון קצר


סבתא יצאה משיקום

אני והחברה לחלוטין שמוצים

והחיים שלי מרגישים מבלבלים

אני מנסה לעשות מספר דברים

לצייר,לעשות תאוריה, ולהספיק לנשום.

וחצי הצלחה בידיי ,נראה לי שגם אחותי במצב הזה.

מאז מה שקורה בבית לאיש אין כוח לנשום.

 

 

כן מי שעקב אחרי הבלוג יודע שאני מנסה לעשות תאוריה

סידרתית אבל אף פעם לא מוצאת את הזמן והכוח ללמוד

ונראה לי שהגיע הזמן להושיב את עצמי על זה בכוח...

 

אני וארקרדו ואחותי אולי נלך לכנס 

אני כנראה אאלטר משהו נחמד

רק מקווה שזה באמת יקרה....

ושאצליח להשיג פאה מגניבה.

נכתב על ידי lily_ kane , 2/3/2014 14:36   בקטגוריות אורך חיים, חברים, כנסים, מחשבות, קצר, אהבה ויחסים, אופטימי  
הקטע משוייך לנושא החם: הכנות לפורים
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




90,971
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlily_ kane אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lily_ kane ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)