לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עומקים


לחישות קטנות, מחשבות רבות, דברים שעוברים, כשיותר מידי חושבים

Avatarכינוי:  lily_ kane

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2014    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2014

עידכון פוסט שבעה


עברה השבעה והלכנו לבחור עיצוב לקבר

האדם שדבר אתנו היה איש עסקים אבל רגיש

נוצרה לי התחושה שהוא אדם אמין

הוא דיבר איתי על אמנות והראה לי את ציור המינרלים שהוא עושה

צייר ראליסט בצורה מדהימה

קנאתי ביכלות שלו לדייק ככה

ובכך שהוא מצא עבודה קשה ככל שתיהיה שעדיין משלבת

משהו שהוא קשור אליה בתוכה ומשתלמת כספית.

 

החברה הביאה לי מפתח לדירה החדשה שלה

קצת בגלל הזמנים השונים של העבודה וכדי שלא אקום מוקדם

קצת כי תמיד צריך מפתח ספר

והרבה כי היא פשוט רוצה שאני אשתמש בו

שאהיה איתה הרבה 

זה מרגש אותי,זה יקר וערב לאוזני לשמוע

 

ולמרות זאת מפלצת החרדה משחיזה את ציפורניה

ואת השבת הזו הייתי צריכה לעצמי

נכתב על ידי lily_ kane , 17/5/2014 16:08   בקטגוריות אורך חיים, בשורות טובות, מחשבות, מוות, נפשי, פחד, פילוסופי, אהבה ויחסים, משפחה ודאגות (אותו הדבר), אופטימי, שחרור קיטור  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




90,971
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlily_ kane אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lily_ kane ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)