לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עומקים


לחישות קטנות, מחשבות רבות, דברים שעוברים, כשיותר מידי חושבים

Avatarכינוי:  lily_ kane

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2014    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2014

קרקס מעגלי המחשבות


הנה המחשבות המתרצצות בראשי ללא הפוגה בעיקר בבוקר: תואר שני, סבתא מצד אמא מתה, החברה, השירות הפסכיאטרי שלי, השירות הפסיכאטרי שלה, הבדיקות החוזרות עם אמא, הפחד מהסרטן, הבדיקות הרפואיות שאני צריכה לעבור, הבדיקות שאמא צריכה לעבור, אקסיות, חרדות ,דיכאון, לארפ, התמדדות, ספרים, יש לי בכלל עתיד, 4 אלף, שנאה לגוף, איזון בין אמא לחברה, צריכה פסיכלוג צריכה יותר כסף, צריך טיפול לא להטבפובי.

 

בעברי ולעיתים גם בימים טובים , הייתי טיפוס של בוקר.

וכעת, אני לא סובל אותו זה הזמן ביממה שבו אני עובר את מה שמכונה 

"חמשת שלבי האבל" על כך שנאלצתי להתעורר.

 

אלא שלמרות שאני עובר את כל השלבים די מהר, הדיכאון נשאר ותקוע איתי עד הצהריים.

לוגית אני יודע הרבה דברים שאני אמור לעשות.

מעשית אני מרגיש שאני בקושי מתפקד.

 

כלפי חוץ אני נראה בסדר גמור

בפנים אני מסוחרר.

לפחות חזרתי למצב המעניין שבו אני יכול לקרוא 3 ספרים במקביל.

 




 

 

 

נכתב על ידי lily_ kane , 5/6/2014 19:35   בקטגוריות אורך חיים, חרדות, חברים, חשבון נפש, להטב, מגדר, מוות, מחשבות, נפשי, נשיות, פחד, פילוסופי, אהבה ויחסים, שחרור קיטור  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




90,971
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlily_ kane אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lily_ kane ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)