לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עומקים


לחישות קטנות, מחשבות רבות, דברים שעוברים, כשיותר מידי חושבים

Avatarכינוי:  lily_ kane

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2014

מיליון דברים ועייפות כרונית-דברים בקטנה


נראה לי שיש לי מיליון דברים לעשות בבת אחת

אולי עוד לא התרגלתי לשעות הנוספות בעבודה,

אז כן אחרי התמדדות עם הפחדים שלי

אולי בדרך הקארמה ואולי בצורת מזל וכניעה לעובדה שיש מחסור היסטרי בכוח אדם.

זה לא העלאה היסטרית ועדיין לא משרה מלאה אבל מ70 אחוז ל80 אחוז

בנוסף לוותק שמתחיל קצת להצתבר במקום העבודה אחרי שנה ו3 חודשים, גורמים לי לקוות שאוכל במקביל לסיים את התואר השני

ולהישתכר בצורה סבירה יחסית לסטודנטית ולמומצע האמתי של רוב ישראל (תזוכרות רוב העניים בארץ הם אנשים עובדים)



 

אמא החליטה לשפץ את החדרים הנוספים בפרקט, התוצאה הייתה שתוך לילה ובוקר שלם, כול הבית נכנס לסלון.

התוצאה הייתה יפהפה והפרקט מאוד מחמיא לחדר, אבל סדר כזה אני לא עושה יותר בחיים.

כמו כן את הזריקות חלקתי למיחזור פלסטיק, נייר ואלקטרוניקה.

בנוסף לראשונה מאז לעולם בערך אני מקבלת "מיטה של גדולים"

הכוונה שלי זה למיטה עם מזרן במקום ספה/מיטת נוער, אותה יש לי כבר 10 שנים.

הספת נוער נשלחה אחר כבוד לאלו אשר צריכים, דרך אתר אגורה-אתר שהיה חברתי לפני שזה היה מגניב ,הנה פרסום חסר בושה!

וברביעי אני אבוא הביתה ותיהיה לי מיטה

 

והיום, היום אני אתן צומי לחברה^_^

שמונה חודשים, ואנחנו עדיין הכי שמלצ בעולם

 

זה קצת מצחיק שמיטה בבית ההורים גורמת לי להרגיש יותר בוגר.ת מהרשמה לתואר השני...

 

נכתב על ידי lily_ kane , 1/7/2014 14:46   בקטגוריות משפחה ודאגות (אותו הדבר), קצר, קריירה, עבודה, אופטימי, אהבה ויחסים, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




90,971
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlily_ kane אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lily_ kane ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)