לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עומקים


לחישות קטנות, מחשבות רבות, דברים שעוברים, כשיותר מידי חושבים

Avatarכינוי:  lily_ kane

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2014

קו לא רציף של מחשבות


מצב הרוח שלי כרגע נתון לשינויים כמו נדנה

אבל השחור ברקע נראה לי יותר מידי.

 

קצת מצחיק אותי שאני הולכת לתואר שני, אבל עדיין מפחדת לעשות רישיון נהיגה.

מצד שני נראה לי שהגיע הזמן ברור לי שגם אחרי שאלמד יקח עידנים וכסף עד שאקנה מכונית

אבל מצד שני זה לא יקרה לעולם אם לא אתחיל.

 

בנתיים איכשהו זה פחות מעסיק אותי, זה בעורף המוח אני כל הזמן אומרת לעצמי

כן אני באמת צריכה ללמוד ומצד שני, אני כול הזמן עייפה ועובדת וקוראת כשיש לי קצת זמן

ובעיקר מתעסקת בכך שאין לי זמן וכוח.

 

הכביסה תוקנה סוף סוף, אבל עכשיו הרמות הבגדים שאני צריכה לעשות ואין לי זמן היא אין סופית בערך

אני רוצה לכבס כשאגיע הביתה כדי שיהיו לי חזיות שלא מריחות כמו הגיהנום בערך

אבל אני לא בטוחה שיהיה לי כוח לזוז ב10 וזה יהיה מינמום 10 בלילה עד שאגיע מהעבודה,אכבס והמכונה תסיים.

 

אני קרועה בין הרצון לראות אנשים, לבין חוסר הרצון לזוז מהבית

כמות הזמן שבו אני לא נמצאת שם גורמת לי לחשוב כמה המונח "בית" הוא נזיל

בצורה מסוימת "בית" הוא מונח נכון גם לדירה של החברה. 

 





נכתב על ידי lily_ kane , 30/9/2014 16:10   בקטגוריות נפשי, פילוסופי, קצר, שחרור קיטור, אהבה ויחסים, סיפרותי, פסימי  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




90,971
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlily_ kane אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lily_ kane ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)