לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עומקים


לחישות קטנות, מחשבות רבות, דברים שעוברים, כשיותר מידי חושבים

Avatarכינוי:  lily_ kane

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2014

פוסט סוכות


winter is coming

ואני מחכה לזה, אני צריכה את הרוגע והנעים שבה עם החורף...

 

אייקון היה נחמד, אבל הוא כבר לא מילא אותי כמו פעם.

ולמרות שהיה נחמד לראות את כל החברים, ולארח את ארקרדו וארנב תול מצוי...

איכשהו להיות בסופ"ש מלא שמוצ,שינה ופוקימון עם בת הזוג, עזר לי יותר מבחינת אנרגיות.

אולי זה סימן שבניגוד לכול רצון משהו בי התבגר טיפה.

 

סוכות היה שבועיים נחמדים, ימים שבהם חזרתי מהעבודה ועוד יש שמש בשמיים.

רצתי הרבה מפעילות לפעילות, החורף עבורי יהיה  תחילה של שינוים והכנה רגשית לתחילת לימודי התואר השני.

(שאגב עוד שבוע...)

 

קצת מצחיק וקצת מעציב אותי אבל בקצב הזה יהיה לי תואר שני לפני שיהיה לי רישיון רכב.

אני במעיין מצב מתמיד של, "אני אקרא את התואריה מחר/ אחרי שאסיים רק את הספר הזה...."

התוקף פג ב12.12 ומצד שני בדיקת הבריאות חתומה על הטופס עד שנת 2015, אני תוהה האם אני צריכה לחתוך אותה מהטופס הקודם כהוכחה או מה אני עושה בעצם?...לראשונה מזה שנים אני מרגישה שאני רוצה רישיון ולא שמישהו לוחץ עלי

ומן הצד השני, פחות צריכה אותו ולא בטוח שאוכל לנצל אותו ממש כי כסף....

 

הרוח הנעימה והפחות ריצות ועוד בגדים להסתתר בהם 

ולהעמיד פני מוגנת...רוצה כבר גשם, ויותר מזה רוצה שקט בפנים

 

 

נכתב על ידי lily_ kane , 19/10/2014 16:38   בקטגוריות מחשבות, נפשי, פילוסופי, אהבה ויחסים  
הקטע משוייך לנושא החם: החורף מגיע
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




90,971
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlily_ kane אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lily_ kane ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)