לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עומקים


לחישות קטנות, מחשבות רבות, דברים שעוברים, כשיותר מידי חושבים

Avatarכינוי:  lily_ kane

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2015

הכל וכלום


בתחילת השנה עשיתי בדיקה גנטית לגילוי מוטציה לסרטן השד והשחלות

היום התקשרו לספר לי שאני נשאית

ואתם האדם השלישי שאני מספרת לו, ספרתי לאמא שלי שעברה סרטן השד ודחפה אותי לבדוק

כי אולי היא תדע מה לומר, סיפרתי לבת הזוג כי רציתי נחמה.

בנות בספרייה שאלו אותי מה שלומי , ואמרתי הכול בסדר

כי לא רציתי רכילות.

הבוס יודע רק על המריבות הביתיות מאז הירושה כי גם אצלו מת קרוב משפחה והוא גם מבין ללבי.

אבל חששתי שאולי זה יהיה תירוץ לפיטורין.
אחותי הקטנה קבלה סוף סוף עברה טסט ולא רציתי לעציב אותה. 

 

וליתר לא ספרתי , לא לחברים, מכרים, אפילו משפחה.

חלק כי זה לא עניינם ובעיקר, כי אין לי מושג מה אמורים לומר.

 

נשאות היא סוג של כלום.

מונח  מנפח שאומר שאולי אני אחלה בסרטן ושהאולי שלי קצת יותר גדול מהאולי של אחרים, מעיין הגרלת לוטו עם יותר אחוזים נגדי.

ועדיין הגרלה, זה באמת אומר כלום...כלום חוץ מ

שיצטרכו עכשיו להריץ אותי מרופאים לרופאים מטופס 17 אחד למשנהו שפעם בשנה תיהיה לי תחושה מצמררת בעמוד השדרה 

עד שאלמד עם הזמן לפתח אדישות לשאלה האם השנה מצאו משהו , רק שאולי יכרתו לי איבריים, שדברו איתי על זה הרבה לפני

שאקבל מאנשים מבטי רחמים מוזרים,  רק שארגיש עם סרטן בלי.

 

אחרי הכול מה יש לי לדאוג זה עוד לא אומר כלום

נכתב על ידי lily_ kane , 1/2/2015 19:54   בקטגוריות סרטן, חרדות, מחשבות, נפשי, משפחה ודאגות (אותו הדבר), עצב חיים טהור, שחרור קיטור, פסימי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




90,971
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlily_ kane אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lily_ kane ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)