לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עומקים


לחישות קטנות, מחשבות רבות, דברים שעוברים, כשיותר מידי חושבים

Avatarכינוי:  lily_ kane

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2020    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

עייפות מסוג אחר.


בת הזוג בטיפול נפשי
כואב לי, כואב לי, כואב לי!!!ואני מרגיש שאסור,
שאני תמיד צריך להחזיק
תמיד צריך להיות גדול.
ואני מזכירה לעצמי את יום שבת ומזכירה לעצמי שזו לא המציאות.
אבל הכאב עדיין אמיתי הלחץ עדין אמיתי.

אני מפחד מהריב שלנו, מפחד מהכעס שלה, מפחד מהמחר בבוקר כשהיא תרגיש רע על זה ואני ארגיש אני על זה שהיא מרגישה רע.

הסבל שלה מקיף אתנו , הדברים שהיו קשים כל חייה מתפרצים, הכאב גומר אותנו.

I am drained, וכל כך מעט דברים נותנים לי אנרגיה: החתולים שלנו,  המעבר שלנו , כתיב  ומשחק.


נכתב על ידי lily_ kane , 29/7/2020 23:11   בקטגוריות אהבה ויחסים, שחרור קיטור  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כששקט עדיין מפחיד


אני חוזרת אחורה לתקופה ששקט היה רק מפחיד, 

רק זמן עד שהיא תכנס לחדר תתפוצץ עלי

תפגע בי רגשית,  תאשים אותי,  ואז כשאני בוכה או שותקת או בוכה בשקט היא סוף סוף תצא,  עד למחרת.

 

עבר כל כך הרבה זמן מאז,  היא השתנתה לגמרי. 

למדתי שיש שקט בשנים שלא כואב. 

ועדיין כל פעם שרבים איתי,  אני מחכה לזה. 

להתפרצות של כאב,  כשאהובים צורחים עלי. 

 זה לאיפה שהמוח שלי מכון. 

 

ולא משנה כמה זמן עבר. 

כל פעם שרבים איתי, 

אני אותה נערה

אם אותו מחסור באהבה

 

 

נכתב על ידי lily_ kane , 23/6/2018 11:16   בקטגוריות חשבון נפש, מחשבות, משפחה ודאגות (אותו הדבר), נפשי, אהבה ויחסים, פסימי, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



איבוד תעסוקתי


אני רוצה שהרצון שלך להתמקצע ולעשות יותר

לא יהיה רק בשביל הרצון להתקדם

 

כשהיא אמרה את זה רציתי קצת לצעוק

אני לא חושבת שאם היו אומרים לה את זה

היא הייתה מוכנה בכלל לשמוע.

אבל לא צרחתי נשמתי עמוק 

 

המערכת שאני עובדת בה מקולקלת

הם לעולם לא יקדמו איש במפנים אלא יביאו עוד אנשים לחצאי משרות

עליו כנראה מקבלים יותר כסף

אנשים רבים שלא באמת יכלו להתקיים ממה שהם מצעים

 

וככה יקרי מאבדים אנשים טובים

שיום אחד נמאס להם לעשות הכול 

ולא לקבל תמורה

 

אני אחזיק עוד קצת,
אבל עוד שנה וקצת כשיהיה לי תואר ורישיון

עם כל הפחד שלי

אני חייבת להכריח את עצמי לעשות את הדבר שמפחיד אותי ולשנות 

נכתב על ידי lily_ kane , 19/11/2016 18:54   בקטגוריות עבודה, פסימי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
90,969
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlily_ kane אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lily_ kane ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)