לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עומקים


לחישות קטנות, מחשבות רבות, דברים שעוברים, כשיותר מידי חושבים

Avatarכינוי:  lily_ kane

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2020    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

קצר מידי וארוך מידי


היום בדרכי לעבודה ראיתי אישה לא מבוגרת מידי נופלת מהאוטובוס וכמעט מאבדת את ההכרה.

האוטובוס בשונה מהרגיל באיזור עם מדרגות, היא לא החזיקה טוב בירידה והחליקה

איש לא הפיל אותה זה דוקא היה יום קצר ומנומס למדי.

אני,הנהג ומי שמאוחר יותר ולמזלה הרב התברר מאוחר יותר כפרמדיק, והרבה מאוד א/נשים סקרנים היו באיזור.

אני והנהג הקשבנו לפרמדיק, ועזרנו להרים אותה, הוא השאיר אותה ערה, ועזר לה להזכר בנייד

התקשר לבן שלה, והנהג התקשר לאמבולנס.

ברגע שהיא בוכה מזעזוע והכאב בראשה תופח החיים נראו לי קצרים,מפתעים ובעיקר מכאיבים.

 

אבל עכשיו כשאני בעבודה, הגוף שלי עייף מידי והראש שלי מתעסק במחשבה שאני רוצה לעבור ולא בטוחה איך אני אשרוד שכר דירה

החיים האלו נראים לי קצרים,מטרטרים ובעיקר מכאיבים.

 

 

 

 

 

נכתב על ידי lily_ kane , 23/12/2013 17:38   בקטגוריות מיניות האדם, קצר, פילוסופי, פחד, פסימי, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עומס


אני חושבת שאני מרגישה הרבה יותר אני כשאני מוקפת בעומס של דברים

אני מרגישה הרבה יותר חופשיה , כשיש לי תוכניות ואין לי זמן לראות את הזנב של עצמי.

ואיכשהו זה קורה.

 

אם אני לא אפשל יותר מידי יתכן שציור שלי יוצג בתערוכה

...כמובן מדובר בתערוכה גאה אז אמא שלי לא ממש תרצה לדעת או להיות

אבל עדיין.

 

אני מנסה ללמוד לרישיון נהיגה זה קצת קשה

כשאני מנסה להגיע לפעילות, ללכת לחדר כושר, לעבודה

אבל נתתי לעצמי מטרה שעד רביעי ה20 אני צריכה ללכת להיבחן בתאוריה

כמובן בקצב הנוכחי אין לי הרבה סיכוי אבל עדיין.

יש עוד את הסופ"ש .

 

הנגן שלי הלך ולקח איתו את האוזניות

מה שגרם לי לעשות מעשה למצוא את כרטיס המצלמה הישן שלי שהיה ענקי לפני 6 שנים של 4 GB

ולשים אותו ביחד עם צרור שירים על הנייד, עכשיו אני באמת חייבת שתיהיה לי סוללה.

 

אה והצעות לדייטים /סקס/ זוגיות

קופצות עלי מהשמיים, מה ....

רציני לא מבינה איך (אבל באמת שאני לא מתלוננות.)

נכתב על ידי lily_ kane , 10/11/2013 11:17   בקטגוריות מיניות האדם, משפחה ודאגות (אותו הדבר), קצר, אהבה ויחסים, אופטימי, שחרור קיטור, להטב  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



rant


אחרי שנים שלא היה כך חזרתי לתקופה שקטה יחסית בחיי

אני מרגישה שהדברים שרועמים בי הם בעיקר כלפי פנימה

בחוץ איש לא יודע בפנים לפעמים סופה.

 

יש לי תחושה שנמאס לי קצת בכלל לנסות זוגיות

שאני כנראה מהבחינה הזו יהיה לבד וזה בסדר,ואל תגידו לי שלכל סיר יש מכסה

כי נמאס לי להתפשר על כל מכסה.

 

הייתי אומרת שברווקות לפחות יש כל יום סקס עם מישהו אחר

אבל האמת שנשבר לי מא/נשים שמסתכלים עלי רק כאוביקט מיני

ואז כמובן מתייחסים אלי רק כמו לגוף שלי עם ביטוים מעצבנים כמו "אישה אמתית"

כאילו טרנסיות או נשים רזות יותר הם מזויפות , שלא לדבר על כך שאני ונשיות קצת בברוגז

כל כך הרבה פעמים אני שמה שמלה כי בא לי להרגיש שאני בדראג או כי אין לי זין לשים שתי חלקי לבוש שזה מגוחך

 

הפעמים שאני שמה נשי כי זה יפה, הם ממש מעוטות

ורובן עם ארקרדו , עם כי לפעמים זה סתם כי בא לי לשמח חברים.

 

נכתב על ידי lily_ kane , 15/6/2013 16:08   בקטגוריות חברה ישראלית, חברים, מגדר, מחשבות, מיניות האדם, נפשי, נשיות, פילוסופי, אהבה ויחסים, שחרור קיטור, פסימי  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
90,971
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlily_ kane אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lily_ kane ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)