לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עומקים


לחישות קטנות, מחשבות רבות, דברים שעוברים, כשיותר מידי חושבים

Avatarכינוי:  lily_ kane

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2020    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

לוליינות


אני בתהליך בלתי פוסק של איחוי שברים, בזמן שהחיים בתהליך בלתי פוסק של דפיקת פטיש על המראה מולה אני ניצבת.

מקומת שהרגשתי שהם בטוחים בשבילי נשברו כל הזמן , אלו הם חודש חודשיים של ריצת אמוק רגשית.

לחץ בלימודים שבוע של בלאגן בעבודה שערער לי את הביטחון שיש לי ביציבות התעסוקתית וגרם להכול להיות יותר נורא.

כי בעבר הייתי אומרת שהדבר היחיד שיציב זה המגורים, אבל האינטרנט לא עבד וכך גם הטלפון 

היום עברנו רישמית ונראה שהחברה הקודמת לא לקחה טוב את הניתוק, שזה לא נעים קשה

וכנראה היה נסבל, אם בנוסף לכל זה המיטה שלי לא הייתה נשברת.

כדי לתקן את הכול היה צריך את כל החדר וכך נדדתי בין החדרים מפריעה כל פעם למישהו אחר.

 

הבחור שדאז שאל אם אני אוהב אותו, אמר שהוא רוצה שנשאר רק ידידים, מאוחר באותו היום התקשר אלי בוכה

ומאז הוא לא ממש מדבר איתי, נראה לי שהוא יותר מנותק מהרגשות שלו ממני.

אחותי מצד אבא מתחתנת ואני מנסה לשמוח בשבילה בשעה שאני לא יודעת האם אי פעם אמצא בן או בת זוג שאחזיק איתם 

ולמה לי לחפש? כמה ממני ממילא אוכל באמת לומר ? וכמה הם בכלל יצליחו להכיל?

 

בסחרחרה לימודית אמורה לעבור סמינריון שבקושי התחלתי , עבודה פרוס שאני בסוג של אמצע

ומבחן שאני לא מוכנה, ונראה כאילו הדרך התמודדות שלי היא כמו בתיכון סוג של אי הכרה בסיטאוציה.

חלק ממני מפחד שאפתח סיכזופרניה כי נדמה לי כאילו הדברים קורים למישהו אחר.

 

ואיכשהו על פניו, הכול נראה יציב




נכתב על ידי lily_ kane , 25/8/2015 14:00   בקטגוריות חשבון נפש, חרדות, נפשי, פחד, קצר, אהבה ויחסים, פסימי, שחרור קיטור  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



"שעות בטוחות"


אני נוהגות לחשוב על הערב כעל השעות הבטוחות שלי השעות הרגועות השעות שלא מפתיעות אותי

זה לא ההרגשה שלי היום כשבערב המוקדם פתאום יש לי התקף חרדה פסיכי

נראה שהיה לי זמן מרווח נשימה שלא ציפתי לו ואיכשהו במקום לנשום זה הלחיץ

היו לי מחשבות אובדניות כמו שלא היו לי הרבה זמן

 

אז כן יציאה מקשר

הכרה של אנשים חדשים ותפסית מקומות בלב

חשש מכול אדם וידיד שאני מכניסה פנימה

חשש שוב שאני מתקרבת לגיל 30 ולא שווה כלום

רצון לדריסה, מחשבה על מחשבות הבוקר

על כך שכול חיי אתמודד עם הרצון למות, על כך שלמרות שאני לא נכנעת הוא שם

מחשבות על כך שאני חייבת להיות חזקה ולא לדפוק את הלימודים בשעה שאין לי אפילו כוח לשמוע מוזיקה רועשת

כי זה האיץ את קצב הלב שלי, 

 

ואז עשיתי משהו שלא עשיתי כבר שנה

פשוט הלכתי לישון ביום, בשעה שבע שינעתי את עצמי למיטה ונשמתי חיכתי שהיכלות לחשוב תעבור

הכרחתי את לא לחשוב 

כי רציתי את הבריחה המינמלית שיכולתי

כי התרופה למקרי חירום לא השפיעה

ואולי אני בורחת מהאין ברירה מתוצאה הרסנית וידועה מראש

אבל אני חייבת להלחם ,להאמין שיש לי עוד למה להיות, אנשים לוקחים דיכאון 

כמצב רוח שצריך להשתנות,

זה לא דיכאון ובעיות נפשיות, זה קרב יום יומי על מנת ליצור חיים.

 

ההדרכה של מחר בעבודה מפחידה אותי

מצד שני אולי זה טוב ,אולי כל העומס של מחר 

לא יתן לי זמן להתקפי החרדה הקשים של הבוקר,

בכול מקרה אני חייבת לחיות עד סוף מחר 

הבטחתי לאחותי הקטנה ללכת לסרט אחרי הבגרות

 

אני לוקחת כל יום ואת הסיבה שלו

 

נכתב על ידי lily_ kane , 2/6/2015 23:25   בקטגוריות חשבון נפש, מחשבות, מוות, נפשי, פילוסופי, פחד, פסימי, שחרור קיטור  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני אמורה לעשות משהו פרודקטיבי


מבטיחה שאני אעשה אותו, רוב הסיכוי שב22 בלילה

 

יש לי מיליון תירוצים כמו העובדה שאני מתחילה ללמוד ב8 ומסיימת ב8, וזה השעתיים היחידים של ההפסקה

אבל אני מכירה את עצמי

אני יודעת שזה תירוצים ועדיין נראה לי שרק אחרי אני אצליח להושיב את עצמי

או מקווה כי אני מנסה לראות איך אני לא חוזרת ממותת ופשוט מתאלפת על המיטה

 

תירוצים תירוצים תירוצים

למה אני כאן במקום לכתוב את העבודה הגדולה?

כי קרוב לודאי שהחמש דקות האלו יהיו הסיכוי האחרון שבאמת אלך לכתוב אחרי...

לעזאזל...

אני עוד עלולה להיות פרודקטבית עכשיו

נכתב על ידי lily_ kane , 10/3/2015 10:54   בקטגוריות חשבון נפש, לא שפוי, מחשבות, נפשי, פחד, קצר, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
90,970
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlily_ kane אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lily_ kane ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)