לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עומקים


לחישות קטנות, מחשבות רבות, דברים שעוברים, כשיותר מידי חושבים

Avatarכינוי:  lily_ kane

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2020    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

נשימה עמוקה


היי אני לילי (שירלי)

אני בת 22 עוד חודשיים 23

אני ביסקסואלית

אבא שלי יודע את זה וסבתא מצד אבא

ואמא שלי אבל אמא שלי לא מקבלת את זה

אני באה אליה היום, וזה לא פשוט לי

אני צריכה הרבה כוחות נפשיים

אני צריכה לזכור להיות שלמה עם עצמי בכל מקרה

במידה ואני אצליח לעשות את זה

אני אתגבר על רוב החרדות הבסיסיות שלי

ברגע שאעשה את זה אוכל לעבוד עם עצמי

על הלימודים שלי בצורה יותר שלמה ועל האובססיה שלי בקשרים

וכך אוכל להיות יותר שלמה עם עצמי לחלוטין

 

אני לוקחת נשימה עמוקה עכשיו הולכת לאכול ארוחת בוקר עם סבתי מצד אבי

היא מאוד דואגת לי. אני הולכת לאכול אוכל בריא ולהיות שלמה עם עצמי ולהסתדר עם אמי

אם לא אני הולכת לקחת פסק זמן ממנה ולא לפחד להיות לבד

זה במקרה הכי גרוע וקשה לי להאמין שהוא יקרה

 

אני לילי אני אדם שלם

אני בריאה קצת מבולבלת

ביסקסואלית

ואוהבת את עצמי

כל יום טיפה יותר

כך שאוכל להתגבר על החרדות שלי

על הבקרים המסויטים בהם אני כמה מוקדם מידי ובעיקר

על השנאה העצמית

 

אם עברתם רגע כזה בחיים שלכם אם למדתם איך להפסיק לשנוא את עצמכם

בבקשה תגיבו

 

אוהבת את כולכם

לילי

נכתב על ידי lily_ kane , 21/11/2008 09:55   בקטגוריות ביסקסואליות, חרדות, חשבון נפש, מגדר, מיניות האדם, משפחה ודאגות (אותו הדבר), נפשי, עזרה, פחד, רפואה, אהבה ויחסים, אופטימי, שחרור קיטור  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בילבול של בוקר


נראה שהחרדות שלי הרבה יותר חזקות בבוקר

בעיקר אחרי שיעורים שמתעסקים מעט בנושאים הקשיים לי כרגע

מוות ומיניות מצד שני זהו שיעור מעניין

אין לי באמת את הזמן לכתוב לפני השיעור אבל אני מרגישה צורך אז אני על אוטסטרדה

גם היום התפנקתי במיטה אבל פחות זמן ופחות מפחד יותר פשוט מההנאה של המיטה

אני צריכה להתרכז פחות בזה שביום שישי אני הולכת לאמא ולזכור שבדרך ביום חמישי.

אני קודם נוסעת לאבא. אני מקווה שאני ארגיש יותר טוב, אחרי זה.

אם אני אראה שאמא עדיין תומכת בי ואם לא אולי אצטרך להתנתק לכמה זמן

אבל האם זה לא יעשה לי יותר רגשות אשם מאשר להתמודד ?

אנני יודעת, נשימי עמוק היום הוא היום, התמודדי עם דברי היום הזה ואז עם המחר

בעיקרון היום יהיה היום האחרון של המחזור שלי

האם כאבי הבטן יעברו איתו ? הו, כמה שכולי תקווה

נכתב על ידי lily_ kane , 19/11/2008 10:12   בקטגוריות חשבון נפש, נפשי, סטודנטיאלי, עזרה, פחד, שחרור קיטור, חרדות  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עליות וירידות


הרגרסיה היום הייתה לי ברורה ממרחק

חבל אתמול היה יום כל כך יפה, ובכל זאת יש שיפור

מבולבלים? גם אני אז תנו לי רגע להתחיל מהתחלה

גאטו לא התקשר אתמול בערב אני חייכתי לו וניסתי לראות אם אני אצליח לקרוא מחזה

ההצלחה הייתה מרובה היו זוגות במחזה אבל הוא לא רומנטי הגעתי עד עמוד מאה

והמשכתי במקביל ספר אחר, כך עבר הזמן עד כמעט חצות וגאטו לא התקשר

הוא דיבר איתי יום לפני,אבל הייתה לי תחושה שיותר הקשיב לי והיום יגיב

ובכל זאת נראה שהיה תשוש מידי אני טועה האם הוא עובר או לא עובר טרטרת במילואים

אני מקווה שהוא ידבר איתי היום

 

מה שקרה הוא שנרדמתי כשהחימום פתוח התעוררתי ב4 וחצי לכבות אותו

ב6 התעוררתי שוב וכך סיפרתי לעצמי ספק חלומות, ספק חלומות מודעים עד 8

היום היחיד שבו אני באמת יוכלה לישון על פי רוב ועדיין התעוררתי מוקדם

זה היה מייאש אבל זה היה גרוע מזה. חשבתי על כמה שכל יום אצלי

זה רק לחכות למיטה בלילה, וחשבתי "לא אסור לי שכל יום יהיה רק בשביל זה ,אחרת מה הטעם?"

מן הצד השני אני כן מנסה לקחת הכל יום יום כי אם אני חושבת על הכל בבת אחת,הכל נראה גדול מידי ומלחיץ. אז לנסות להגיד לעצמי שיש טעם אבל לא לדעת איזה מאוד לא פשוט

 

הגשתי את הטפסים ואני נפגשת לפגישת היכרות עם פסיכולוגית ביום ראשון

מה שיהיה מאוד מאוד טוב, אחרי סוף שבוע עם אמי, מצד שני אם אני אראה שאמי עדיין אוהבת אותי

אני בטוחה שזה ירגיע אותי מעט. דידתי ב10 וגילתי פינה נסתרת שאני מכירה באוניברסיטה

זהו בית קפה יפהפה ועושה חשק בעל ספות עור,ברקע היה הופעה ישנה של מדונה, ניתן היה לראות הצגה מרשימה קביעות אופנתיות וממש לבוש חדש לה ולכל הרקדנים בכל קטע. לא יוכלתי שלא לחשוב על כך שמדובר שאחרי המחזה הזה המופע המרהיב האומן תמיד מרגיש ריק,חשבתי על כך שמדונה פנתה לקבלה ועל אתי אנקרי שפנתה לדת ביחד עם כמה זמרים אחרים בארץ שעשו אותו דבר.

אני מתקשה לקבל דת שלא תקבל אותי רק בגלל איך שנולדתי אבל היה נחמד להבין שאת התחושה של הריקנות מרגישים לעיתים כולם גם הגדולים ביותר.

 

חזרתי למשכן האומנות ומצאתי שוב עם מי לדבר, הפעם בחורה אמיצה אחרת

מובגרת כבר ב10 שנים ממני, והיא סיפרה לי על התמדדות עם בעיות אנורקסיה וחרדות חברתיות

היא הלכה בארץ ממקום למקום עד שבגיל 26 החליטה לאשפז את עצמה ל4 חודשים והנה זה עבד.

בשיחה איתה היא אמרה לי שיש לי תהליך לעבור "כי אני צריכה וזה משהו שקורה לרוב בערך בגיל 28 להבין שאנחנו לא חייבים את ההסכמה של ההורים, אנו צריכים לעבור תהליך של עצמאות והתנתקות מהם, אמא שלך לא יוכלה להחליט לך וזה לא משנה בת או בן , את צריכה מי שעושה לך טוב מי שיהיה חזק ומי שהכי יתאים לך."

אחר היא נתנה לי נשיקה על הלחי והלכה לשיעור, הנשיקה הזו הייתה הדבר שהכי הרגיע אותי היום.

 

נקודה חיובית: יכלתי לראות שירי אהבה עם ליווי אנימה ביו טיוב ולקרוא מחזה בלי להתפחלץ,כן גם סרט אתמול.כמו כן המחזור שלי הגיעה הוא אמור עם הכל יהיה בסדר להסתיים מחר או מחרתיים (וגם עשיתי את בדיקת הדם נשארו עוד 3 בדיקות רפואיות)

 

נקודה בעיתית: אני מצליחה להרחיק את עצמי ריגשית מדברים,אבל אז יש לי תחושה שאני לא באמת מרגישה כלום,לנשום עמוק ולזכור זאת תחושה שהיא מותרת,מותר לי להרגיש וגם קיפאון הוא סוג של הרגשה מותר לי להתאבל זוכרת

 

נקדוה שלילית: השתעלתי רוב היום,אני חושבת שיש סיכוי שיש לי חום יתכן שאני חולה גם פיזית,מצד שני יוכל להיות שזה סתם בגלל ששכחתי את החימום פועל עד 4.

 

אני נוראה מבולבלת לפעמים עוד יש לי מחשבות על מוות אני טועה אם הצד של אמי ימות האם אהיה שמחה ואז מתחרטת שאני בכלל רוצה להרוג את כולם ואז נרגעת מזכירה לעצמי שהכל יהיה בסדר אין טעם להרעיל את עצמי,כן אני עדיין מפחדת,אבל אני לא רוצה למות ולכן גזרתי על עצמי לחיות וזה יקח לי זמן אבל אני אחזור לחיות באמת עם כל קשת הרגשות הרגילה ובלי קיפאון עם שמחת חיים וסיבה לקום מהמיטה בבוקר. יש לי לימודים במוסד שאני אוהבת, יש לי חברים שאכפת להם ממני, יש לי עתיד לגלות יש לי עוד הרבה למה לחיות אני רק צריכה לזכור את זה. ולזכור שאם יש אלוהים הוא יאהב אותי כמו שהוא יצר אותי.

 

היי שמי שירלי אבל בבקשה קראו לי לילי אני בת 22 בנתיים ואני ביסקסואלית

ואני בדרך לאהוב את עצמי, כל יום אני אנסה טיפה יותר.

נכתב על ידי lily_ kane , 18/11/2008 12:42   בקטגוריות ביסקסואליות, חשבון נפש, מגדר, משפחה ודאגות (אותו הדבר), סטודנטיאלי, נפשי, עזרה, אהבה ויחסים, אופטימי, שחרור קיטור  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
90,971
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlily_ kane אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lily_ kane ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)