לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עומקים


לחישות קטנות, מחשבות רבות, דברים שעוברים, כשיותר מידי חושבים

Avatarכינוי:  lily_ kane

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2020    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .


אחרי הניתוח ואחרי האשפוז

בנתיים בקושי יכולה לאכול

וכמובן בשנייה שזה קורא

מרגישה שיש פורנו של אוכל בכול מקום

או שאולי זה רק התת מודע

שלי מספר לי למה אני פראיירית

 

נכתב על ידי lily_ kane , 13/10/2016 01:44   בקטגוריות מחשבות, קצר, רפואה, שחרור קיטור, בריאות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לחץ, לחץ, לחץ


אני עוברת ניתוח ביום ראשון

 

לא הזמן האידאלי לפרידה ביני לבין הבחור


כולם מנסים להיות מאוד נחמדים

אבל כבר לא מצליחה כמעט להתרכז בשום דבר אחר


מחייכת בזמן ש...לא לגמרי ברור לי מה קורה, רק יודעת שחייב ללכת קדימה

 

רציתי לכתוב יותר רהוט, לא מצליח

נכתב על ידי lily_ kane , 6/10/2016 17:09   בקטגוריות אורך חיים, בריאות, חברים, חרדות, נפשי, קצר, קצת עצוב, רפואה, שחרור קיטור, פסימי, אהבה ויחסים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ציפורנים בחשיכה


כשיש התקף חרדה הקונספט של לנשום ניהיה מפחיד.

הנשימה מלאה באוויר קר, זה מרגיש....כאילו מישהו שולף ציפורניים חזק מעמקי הבטן שלי.

התחושה היא נוראית ומחשבות על בריחה למוות, נראות מתוקות...

ולאחר שנים שלא נתתי לתחושה הזו להשתלט עלי,כשזה הגיע הבוקר זה היה מציף.

בהתחלה רצוף ואז בגלים. רגשות שתוך כדי חשיבה ידעתי שלא לוגיות

ובכול זאת, לא ניתן להפשיר את הקרח הרגשי המקפיא מהבטן ועולה למעלה משפתי.

התביישתי שאני חושבת על למות, תוך כדי שאני עוזרת לסבתי בבית החולים להלחם על חייה

לראות את הכאבים שלה להפציר בה להמשיך ולחשוב על דרך ללכת, למות

כשאני יודעת ורואה פיזית עד כמה אחרים תלוים בי.

הבושה רק הגבירה זאת ...

 

יומיים שלמים התחושה אחזה בי עד שנכנעתי אליה.

שש שנים כבר שכל מערכת יחסים רצינית שלי גורמת לי להתקפי חרדה.

לא שהיו הרבה , אבל תוצאה ידוע מראש, או שאמורה להיות ידועה מראש לכולם פרט אלי

כי אני מכחישה, מה עוד אוכל לעשות ? לא להתאהב לעולם?לעזוב כאשר אני מאוהבת?

 

לא ברחתי מהמערכת, ברחתי מכול העולם.

ניסתי לפחות...היא התקשרה ובכיתי...

היא הניעה אותי ןמערכת של ידידים שלא זכרתי בשרשרת טלפונית

זזו איתי לבית החולים, רק אחד הצליח להגיע פיזית

ואז היא באה להניע אותי למקום מבטחים

לבכות איתי על כובד החיים, יוקר המחייה

ויוקר המוות שלי בעיינה, מחיר שהיא לא מוכנה לשלם.

 

אני שוב נוסעת לאבא

הפחד והחרדה מתלווים אלי, אבל ...

אני לא לגמרי לבד.

 

 

 

 

נכתב על ידי lily_ kane , 2/4/2014 09:22   בקטגוריות חשבון נפש, חרדות, חברים, לא שפוי, נפשי, משפחה ודאגות (אותו הדבר), פחד, פילוסופי, רפואה, אהבה ויחסים, פסימי, סיפרותי, שחרור קיטור  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
90,970
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlily_ kane אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lily_ kane ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)