לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עומקים


לחישות קטנות, מחשבות רבות, דברים שעוברים, כשיותר מידי חושבים

Avatarכינוי:  lily_ kane

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2020    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

BI WANT YOU!




 

 

אנא הפיצו כמו הרפס בגרסת האנטרקס שלו*

שלום לכולן, כולם, וכל מי שאין ל(ו)ה בנתיים מקום בשפה העברית,

בימים אלה אנחנו מתחילות לעמול על הפסטיבי 2.0 - כנס בי ופאנסקסואלי שני במספר. (מי שרוצה להתעדכן במה הלך בכנס הראשון יכול;ה להיכנס לכאן [http://festibi.wordpress.com/] ולראות).

מכיוון שאנחנו מאמינים ו/או מאמינות שמה שהופך כנס טוב למהמם ברמות אחרות הוא גיוון, רצינו להזמין אותך (כן כן, אותך), לקחת חלק בהקמה שלו (היינו מפרסמים פה רשימה של כל התפקידות שאפשר לקחת בהם חלק, אבל הכל עוד פתוח).

מה שכן יש כמה החלטות בסיס שכבר התקבלו בשלב הזה, אז מי שרוצה להצטרף צריךה לקחת אותם בחשבון:
1. הכנס צריך להיות במקום שהוא נגיש לא/נשים נכים ולא/נשים עם מוגבלויות (כי הכנס הולך להיות כל-כך שווה שאנחנו רוצים שכל מי שרוצה תוכל או יוכל להגיע).
2. הכנס יהיה בחינם, גם אם יש לזה השלכות על אופן האירגון או הדברים שנוכל לכלול בו (כי הכנס הולך להיות כל-כך שווה שאנחנו רוצים שכל מי שרוצה יוכל או תוכל להגיע) - אז קחו בחשבון שהעבודה בהתנדבות.
3. הכנס יהיה טבעוני (כי לרובינו בשר, ביצים, חלב ודבש עושים לבכות ואז אנחנו לא מצליחות[ים] לארגן שום דבר כשהם בסביבה).
4. הכנס צריך להיות פמיניסטי (כי אין לנו מושג מה אתכם, אבל *אנחנו* מפחדותים מהפמיניגנ'ות... יש להן סכינים...).

אז בתכלס,
אם היית בכנס הראשון וחשבת על מלא דברים שאנחנו לא, אם רק עכשיו גילית מה זה ביסקסואליות ובא לך להתחיל לעשות משהו, או אפילו אם סתם בא לך לבוא לראות מה קורה בחדרי חדרים מעוצבים בורוד-סגול-כחול, נשמח אם תכתבו למי שפרסם את ההודעה הזאת (יש כמה מאיתנו אז אין לדעת במי *אתןם* זכיתםן להתקל), או שתשלחו לנו מייל לכתובת - festibi(at)gmail.com, ונשמח להמשיך לספר לכם מה איפה ומתי אנחנו זוממותים לבינתיים.

בברכת אקטיביזם זה יותר טוב מסתם לשבת בבית אז יאללה בלאגן,
צוות הפסטיבי, פאנורמה, וכל האלות כולן.

*ההזמנה מיועדת לא/נשים מכל הגילאים המינים והמגדרים, ולכן השתדלנו לזרוק את כל חוקי השפה העברית לפח הקומפוסט. איזה מזל שהוא נמצא ממש ליד המקלדת.


נכתב על ידי lily_ kane , 7/2/2013 02:44   בקטגוריות אורך חיים, ביסקסואליות, בשורות טובות, חברה ישראלית, טרנסג'נדרס, טרנסקסואל, מגדר, מחשבות, מיניות האדם, נפשי, נשיות, פילוסופי, פמיניזם, קצר, אהבה ויחסים, אקטואליה, אופטימי, שחרור קיטור  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פריסות קטנות


יש כמה נושאים שיושבים עלי בצורה באמת גדולה

 

להתחיל להיות יותר עצמאית

התארגנות לקראת היום הולדת שלי

ואני מודאגת בגלל סילפיד.

נראה לי שהעניין האחרון הכי פחות מובן ועל כן נראה לי נכון להתחיל ממנו.

(וכן אני מודה קל לי יותר לדבר על מישהו אחר ולא עלי)

זה כבר קרה בעבר הלא רחוק אבל לאחרונה זה התגבר ויצאה לי לשבת עם סילפיד

החברה הכי טובה שלי מהבנות ו...לראות אותה מתפרקת.

בסופו של דבר בשיחת עומק היא הסכימה איתי ועם אחרים שזה לא הדבר החיצוני בכול פעם אלא הגורם הפנימי.

 

זה בא בצורה שהפתיעה אותי וגם אותה

על פניו זו אחת התקופות הטובות בחייה.

בשיחת עומק עם חתול חופר הגענו למסקנה שזה שוב לחץ בלימודים

אני חושבת שכול אחד חובה לחץ בתקופות הלימודים

ובכול זאת מאוד מדאיגה אותי עוצמת הלחץ שלה.

 

לגבי העצמאות, אני כבר שנים מדברת על לעשות רישיון, אבל רק החודש

אספתי לגמרי את כל המסמכים והבאתי אותם למשרד הרישוי.

שם יכירעו בעוד חודש או יותר של בירוקרטיה ,אם אני לפחות בריאותית- כשירה לנהיגה.

זה לא הרבה אבל זה צעד והוא לקח 3 צדדים בתוכו ואני מרוצה.

 

בנוסף לראשונה מזה שנתיים יש לי מוטבציה לצאת מהבית ולגור לבד

אם כי את הסבלנות להבין שיתכן שזה עוד יכול לקחת זמן.

מייד עולים זכרנות מארבעת השנים בחיפה, תקווה לשכנים סבירים

לשותפים לא מלכלכים לא מעט חשש, מחשבות מעצבנות על חשבנות

אבל כן גם התרגשות ותקווה קטנה לא להיות לגמרי לבד.

 

עברה כמעט חצי שנה מאז שהייתי במסגרת עבודה קבועה

במסגרת נסינות העצמאות שלי אחד מהחיפושי העבודה שלי העלה דג קטנטן בדמות ראיון עבודה נוסף

אחריו יש ימי התמחות בתשלום שלאחרהם תיהיה החלטה סופית.

זה תהליך ארוך אבל אני מרגישה שיש לי סיכוי טוב

ולסיום,

לא על הכול אני רוצה לדבר

אולי לא הכול מציק לי בראש במידה שווה

אולי יש דברים שהם כה עמוק שאני רוצה אותם לעצמי

 

הנקודה היא..רוצים לדעת יותר? תשאלו

אני עוד עלולה לענות.
נכתב על ידי lily_ kane , 17/12/2012 02:17   בקטגוריות אורך חיים, חברים, חרדות, מחשבות, פילוסופי, פמיניזם, אופטימי, עבודה, שחרור קיטור  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זיכרונות מהפסטיבי הראשון


המון עליה במדרגות המון ירידה במדרגות המון מעלית אבל טיפה פחות ממדרגות

המאז"ה 9 נראה קטן יותר ממה שציפתי אבל הוא היה מפוצץ אז זה סימן טוב

לדעתי בכול זמן נתון היו 70 איש בעולם ההרצאות ו100 איש בכל זמן נתון בכנס

האוכל היה טבועני וכולם אכלו בורקסים וקורסאנים של 300 שקל + נגמרו על היום הראשון

היה המון קולה וזה בקושי הספיק ולמרבה  הפלא לא רק באשמתי

סילפיד הייתה מקסימה והגיעה אם כי הסברתי לה שאין לה הרבה אפשריות בנידון 

אבל היא הייתה שם והייתה שמחה ולמחרת הייתה שמחה לראות את החבר.

 

היה לי פאנל, הוא היה מאגניב, הראתי הרבה דברים

מסתבר שכתבתי יותר מידי

מצד שני, היי הצלחתי להנחות פאנל אחרי 6 שעות שינה ביומים 

זה גם טוב.

 

אה כן סיימתי את הכתיבה והמחקר שלי להרצאה שלי עם אינטרנט מקרטע

בעיות רשת ומהירות שנחשבה טובה לפני 10 שנים 

אבל היום תיקנו את הרשת.

 

היית באנדרלנין מטורף הרגשתי טוב עם עצמי

ואז הבחור שיש 19 שנות הבדל בניינו

התסיס אמירות מכוערות כלפי וכלפי יתר המארגנות

למרות שכלל לא בא.

הניסיון לפייס אותו רק גרם לקללות מצד אדם שיכור ועצבני

 

אני לפעמים תוהה מדוע אני עושה דברים למען אנשים

כשבסופו של דבר הם יורקים בפרצוף.

אבל אני מעדיפה לא להכתים קהילה שלמה בגלל איש אחד.

 

אני רק יודעת שיעבור עוד הרבה זמן עד שארגיש נוח להפתח למישהו שוב

נכתב על ידי lily_ kane , 23/9/2012 17:47   בקטגוריות ביסקסואליות, היסטוריה, מגדר, מחשבות, מיניות האדם, נפשי, משפחה ודאגות (אותו הדבר), פילוסופי, פמיניזם, פחד, קצת עצוב, אופטימי, פסימי, שחרור קיטור  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
90,971
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlily_ kane אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lily_ kane ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)