לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עומקים


לחישות קטנות, מחשבות רבות, דברים שעוברים, כשיותר מידי חושבים

Avatarכינוי:  lily_ kane

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2020    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מחזירה לחיים ורשימת דברים שאני אוהבת


אני נכנסת למצב שאני קצת חוששת ממנו בגלל זכיות יוצרים ובגלל עניינים אחרים שהאינטרנט מפחיד אותי בהם

מאותה סיבה שאני לא מראה את הסיפור שלי כשהוא לא גמור להרבה אנשים לא הראיתי את המנגה

כמעט ולא שמתי ציורים שלי בדיוואנט ארט וגם לא שמתי עבודות אמנות כי האוניברסיטה ביקשה שלא

אבל סיימתי את האוניברסיטה, התערכות לבנתיים הסתיימו

את השירים שלי למרות החשש חלק גדול מהם אני כן מראה בכמה אתרים קטנים

את הפאן פיקים המעטים שכתבתי אני מראה כמה שיותר.

 

אז הולדתי מחדש את דף הציורים שלי בדויאנט ארט:

http://lily-kane.deviantart.com/

 

בעיקר כי אני חייבת להעסיק את עצמי

אני מרגישה את עצמי נעה הרבה אחורה, יותר מידי מחשבות

יותר מדי רגשות שללים ותחושות של כישלון

אני חייבת לעשות את זה גם אם זה לא משמעותי

אני חייבת לעשות קצת משהו בשבילי

אני רוצה לחזור לכתוב ולצייר ולהראות עבודות שלי

ולרשום רול פליי מגוחכים של יאוי

רק משהו כי אני לא רוצה לנוע קדימה אחורה ועוד אחורה

אני חייבת תעסוקה.

 

אבל בניינו זה גם כיף



ולסיום:

הבטחתי למישהי מאוד חשובה רשימה של דברים שעושים אותי שמחה

 

הסתכלות על חלקים בעבר שבהם הייתי מאושרת

בניית הדמיות שלי בסיפורים, לחשוב מה היא\או\ הם אומרים, למה הם אמרו מאיפה הם מגעים,מה הפילוספיה שלהם

לצייר את הדמיות שלי

לכתוב פאן ארט

לשיר את השירים שכתבתי ולהרגיש שאני סוף סוף לא מזייפת

לכתוב♥

שאנשים אומרים לי שהם אוהבים אותי

שאנשים אומרים לי שאני מרושעת

כשאני מתנהגת כמו סוטה בצורה מבדרת

כשאני עם אחותי הקטנה מצד אמא

כשאני עם האחים שלי מצד אבא

כשאני עם אחותי מצד אבא

כשאני עוזרת לסבתא במטבח ויש לה הערות סבתא שכאלה, שמזכירות לי את גברת פלפלת

כשאני עם חברים ולא צריכה להעמיד פני לגמרי שפויה

ויסקי עם השועלה

תה עם השועלה

כשבנות שרות לי, אין פאטיש מטורף שלי

כשמלטפים לי את השיער

כשנותנים לי לישון

כשיש לי מישהו\י\הם לעשות איתם קאדל

כשמחבקים אותי חיבוק חזק

כשקוראים לי מקסימה במיוחד אם באותו הרגע אני ממש לא מרגישה ככה

כשאוהבים את הציורים\שירים\צילומים\כתיבה\קול שלי.

כשאני שואלת מאה אלף שאלות מעצבנות ואנשים עדיין נשארים

כשעושים איתי רולפ של יאוי

כשאני שותה קולה

כשאני אוכלת פיצה מהפיצריה בישוב שלנו

כשאני אוכלת סטייק\המבורגר במיוחד מרובינשטיין

ברגעים המוזרים שאני מרגישה קצת יותר שייכת

 

 

 

לא צמתי אם יש אלוהים, יש לו הרבה הסברים לתת לי.

נכתב על ידי lily_ kane , 8/10/2011 22:49   בקטגוריות אמנות, חשבון נפש, חרדות, חברים, מוות, מחשבות, מגדר, נפשי, נשיות, משפחה ודאגות (אותו הדבר), פחד, פילוסופי, שינה, שירה, אהבה ויחסים, אופטימי, שחרור קיטור  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



trace


חלומות בהלה עוקבים אחרי בלילות ,מעין בלילה בלתי אפשרית של משפטים.

מחשבות שלא היה להם מקום בראשי זמן רב מתחילות לעקוב אחרי.

דיכאון מתחיל לחדור מחדש לסדר היום שלי, במיוחד בזמן הערב.

ואני יודעת שהתחלת החזרות מבית החולים הביתה הייתה הטריגר לזה.

אבל עדיין יותר טוב לי בבית מאשר שם.

 

 

ממילא יש יותר מה לעשות בבית

"ככה שהיאוש נעשה יותר נוח"

 




"לונדון לא מחכה לי".

 



 

 

 

אני יודעת שהפוסט הזה יותר חידתי ופחות מידי מובן

אבל ככה גם המוח שלי בזמן האחרון

נכתב על ידי lily_ kane , 13/8/2011 18:50   בקטגוריות אורך חיים, חשבון נפש, חרדות, מחשבות, נפשי, משפחה ודאגות (אותו הדבר), פילוסופי, פחד, שינה, אופטימי, אהבה ויחסים, סיפרותי, פסימי, שחרור קיטור  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שלבי הצמיחה הלא איטית של לילי


אין לי זמן לכלום תראו באיזו שעה אני כותבת



 

כביכול מה עוברת עלי תקופה נהדרת

אז מה קורה כאן למה בימים האחרונים

למרות שבחוץ לא רואים בפנים אני עצבנות ועייפות

ועצבים ומתח בקיצור ככה


 

בסופו של דבר הבנתי את זה הדרך שבא הגעתי להבנה כל כך מטופשת שאני לא אגיד

המגיבים רשאיים לעשות תחרות ניחושים נושאת חיבוק והמלצה למנצח בסופו של דבר

כן קוראים לי הרבה דברים טובים

אבל כל כך הרבה דברים קוראים בבת אחת ללא מנוחה

אנשים לא ממש מבינים כשאני אומרת את זה אז בוא נעשה הסבר

 


שלבי הצמיחה הלא איטית של לילי 


אמנות



 הכנה לתערוכה- שזה אומר->

שמירה על קשר יציב עם האוצרות

להודיע לכולם שהתאריך של התערוכה השתנה כנראה לסוף אוגוסט

הכנת הטקסט לתערוכה

קניית בדים

הכנת עבודות חדשות נוספות

עיצוב ההזמנות אחרי שטקסט ושם לתערוכה מוכן

הדפסה של לפחות 100 הזמנות

הבאת אורחים,על ידי הזמנות בטלפון,אמצעי תקשרות אנטרט

באז תקשורתי, ועוד (נאמר לי שיעזרו לי בזה הידד!)

הבאת הציורים למרכז

כיבוד ביום האירוע

תימכור ובתקווה משא ומתן 


שימוש בקשרים

דיבור עם שני אצרות 

דיבור עסקי עם אחרים דרך חברים וכדומה

מרדף אחרי גלריות

חשיבה על תואר שני 

 

 


2. לימודים

 

הכנת שלושת העבודות האחרנות-שזה אומר

כתיבה של 15,5 ו 25 דפים.

ישיבה אין סופית בספריה,קריאה,צילום חומרים ועוד.

ישיבה אין סופית בחוות מחשבים כי אין לי מחשב משלי.

נסיעות חזרה מראשון לחיפה כי חלק אסיים אחרי

בדיקות דיקדוק בגלל הליקוי

 

הגעה פעם בשבוע מראשון לחיפה בסמסטר א,השלמת 4 הנקודות החסרות לתואר ראשון 

בירור על מתי מקבלים תועדת סיום תואר

קבלת אישור זמני עד אז-שז אומר בירוקרטיה 

 

3.מעבר


 

החלק הפיזי:

העברת הדברים לראשון-שזה אומר 

הבאת ציוד קודם לנתניה ב2-3 פעמים של הרכב ואז משם עם רכב לראשון

איחסון הציוד בארגזים ,ארגון לוגסטי

אישורי כניסה חד פעמיים

זהירות על חפצים יקרים

הבאת חלק מהדברים לראשון כל פעם שאני באה לפני על מנת לגרום לפחות בלאגן בסוף 


השתלבות- שזה אומר

בירור יותר מדוקדק של המקום

שיפור החדר הקיים לנגישות יום יומית ולא רק פעם ב...

הידוק הקשרים עם חברים מראשון והסביבה

יצרת קשרים נוספים

תכנון דרך חיים,במידת האפשר לברר איפה המכון,כמה זמן האחות צריכה

איפה הלימודים של תואר שני היכן באיזור אפשר להשיג עבודה

כמה מזג האוויר שונה וכדומה 

דיבור, מסע ומתן עם אמא על העניין 

 

 

 פרידה -סיום תקופת ארבע שנים בצפון

מן החברים, להבהיר רצון של עדיין להפגש ,אולי לנתק את היום יומיות של הקשר כדי למנוע כאב

לחשוב על דרכי תקשורות,להבין שהתקשרות עלולה להפגע וזה קורה. 

להסתגל לרעיון של חיים בלי פסכלוגיות ולחשוב על אלטרנטיבה ,כך גם לגבי הלימודים

מן הלימודים (לפחות על בסיס יום יומי)

 

4.אורך חיים בריא



עד המעבר זה אומר

להשתדל לעשות הליכות

לבדוק את המשקל ולהשתדל לכל הפחות לא להעלות

להשתדל לקנות פחות קולה

ללכת את הפעמיים למכון הכושר כשאני אצל אמא 


אחר המעבר זה אומר 

קולה כמרכיב של סופי שבוע- הבנה הדרגתית

הליכה שלוש פעמיים בשבוע למכון\פעמיים פעילות שלישית מחוץ

הליכה לחוג אירובי במקום.

הבאת דוגמא טובה יותר לאחות הצהירה

לשקול לנסות לרדת,במידה ולא הולך לבד לשקול יעוץ אצל דיאטתנית

(למרות שאני שונאת אותן) 

 

5.זוגיות וגאווה


 


 

מעורבות ביסקסואלית שזה אומר

להמשיך לצעוד בכל המצעדים הגדולים 

להמשיך להתנדב בפאנורמה אולי להיות יותר פעילה שם או בארגון בי \פאן אחר שיוקם 

לכתוב ולקרוא ביותר פורמים וכתבות ביסקסואליות וגאות בלל

 

מעורבות משפחתית 

לנסות להמשיך ולדבר עם אמא על הנטייה שזה אומר

המון חיפושי עצות של הורים והמון עבודה של אמא על קבלה 

להמשיך לדבר כשקשה עם אבא

להמשיך לבחון את ולשמוח מהפתיחות לנושא של האחים מצד אבא

להמשיך ולפתח פתיחות אצל אחותי מצד אמא ,שמה לצערי זה משהו שהיא תוכל ללמוד רק ממני 

 

לנסות ולהמשיך לא לפחד מכך שאני עלולה להיות גם בזמן שבו אני אצל אמא בקשר שהוא "לא נורמלי"

המון עבודה עצמית 

המון קריאת חומר פסכלוגי והמשך התנדבות שזה כבר נאמר 

גם עם כך שאני לא נורמלית ממילא אני שייכת לקהילה הפאגנית,הביסקסואלית והגאה כולה,האוהבי אנימה, האוהבי אמנות,האוהבי ספרות

האוהבי ריקוד אבל לא מעודנים,השקטים רועשים, ההומונים ועוד הרבה דברים שלא דוקא מוגדרים נורמלים ואני אשיר עוד טיפה לעצמי

 

 

להפסיק לפחד מקשר או מחיבות

להמשיך בשאר השלבים ובשלב הזה לא לקפוץ אבל לא לשלול בצורה אוטמתית

ואם זאת להזהיר מראש

והרבה תקשורות 

 

 אל תבינו אותי לא נכון

אני לא רוצה לעצור את זה

חלק מהחוויות אני ממש מחכה בקוצר רוח מאחרות אני מפחדת

אבל אני יודעת שאני צומחת מתפתחת לומדת את השעורים שלי

הבעיה היא שעכשיו זה תקופה כזו שהשיינים יוצאות כולן החוצה בבת אחת

אולי עדיף שכולן כבר יצאו ביחד

אבל בחיי כמה שזה כואב


 

אה ודבר אחרון התאהבתי עד מעל הראש בתמונות של בדמיות בשמות

 לא היה לי סיכוי שלא
שדה,מיקו שמשדכים עם שניהם,מכשפה פאגית חמודה
flandre scarlet, kirisame marisa

 וalice margatroid

מישה מכיר את הסדרה\משחק מחשב

ויכול להסביר\להשיג לי?

נכתב על ידי lily_ kane , 19/7/2010 04:16   בקטגוריות אמנות, אורך חיים, חשבון נפש, חרדות, חברים, חברה ישראלית, מגדר, מחשבות, מיניות האדם, משפחה ודאגות (אותו הדבר), נפשי, נשיות, סטודנטיאלי, ספורט, פאגניזם, פילוסופי, רפואה, רוחניות ומיסטיקה, תזונה, שינה, אהבה ויחסים, אופטימי, שחרור קיטור, אקטואליה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
90,971
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlily_ kane אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lily_ kane ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)