לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עומקים


לחישות קטנות, מחשבות רבות, דברים שעוברים, כשיותר מידי חושבים

Avatarכינוי:  lily_ kane

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2009

רעש סטטי


מעט דיכדוך אבל לא הרבה

המחשבות צפות על פני, התחשות נטעות בתוכי

אבל אני לא מתמעקת בהם

המוח שלי "ריק"

רעש סטטי ממלא בו את החלל הריק

ואני נותנת לעצמי לגטמציה להרגיש חוסר תחושה

מה אני עכשיו? אין שום רגש מנחה

והגיון מעולם לא באמת היה לי

 

אני לא חייה מתה עדיין

אבל גם לא חייה חייה

זה כמה לילות שכל לילה אני מרגישה כך

וזה עדיין עדיף על רגשי אשמה

 

אני מרגישה חוסר רגש

והשקיק המכיל את הלב מרשרש מידי פעם

 

i am not alrighit this the only thing that right with me

נכתב על ידי lily_ kane , 31/1/2009 00:03   בקטגוריות חרדות, חשבון נפש, נפשי, פסימי, שחרור קיטור  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שיחרור-חלק א


קמתי ממש לא מזמן זו הייתה הפעם הראשונה מזה זמן רב

שהלכתי לישון מתי שרצתי וקמתי מתי שרציתי

כבר כמה זמן שמחשבות מטיילות לי בראש

ואני לא מצליחה להגדיר אותם למילים יותר מידי

רק מילה אחת נתפסת אצלי חזק והמילה היא "שיחרור"

 

וזה בעצם מה שחסר לי כרגע היכלות להשתחרר מן העבר

היכלות לתת לגוף שלי השבוע להשתחרר ולנוח

היכלות לשחרר את עצמי ממחשבות על סקיבוס, ולעבור הלאה

היכלות להשתחרר סופית מהרעל שהשאיר אחריו האקס המיתלוגי

היכלות להשתחרר מעט מן הדיכדוך שאני חייה בו, מן תחושות העצבות,הפחדים והחרדות שתוקפים אותי.

בסופו של דבר יש גם הרבה דברים טובים בחיי ,לו רק השכיל להרגיש אותם יותר.

 

הדבר היחיד שבאמת גרם לי להשתחרר ולו רק לכמה שעות

היא האנרגיה החיובית שהביא לי ידיד מחולון

זה הרגיש משחרר שמענו מוזיקה בווילים ברכב,נסענו לחוף ים

היה נחמד ואופטמי שכזה

כשהוא יחזור לאמריקה אני אתגעגע אליו, אבל גם ככה אני רואה אותו מעט.

 

אני הולכת לאט לאט לנוסות להשתחרר

לכן זה נקרא חלק א

 

אחלו לי בהצלחה עם חלק ב

 

שלכם,

לילי

נכתב על ידי lily_ kane , 26/1/2009 10:48   בקטגוריות חרדות, נפשי, אופטימי, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לחץ


דפיקות הלב שלי מאוצת

אני מרגישה אותם

והמחשבות שלי עושות רייס

כתוצאה מזה אני חושבת כל הזמן

וכשאני נעצרת ומנסה להבין מה אני חושבת

אין לי מושג

 

עכשיו האקסית שלי שונאת אותי

אולי זה היה עוזר לי אם הייתי יוכלה לשנוא אותה

 

מאז שעזבתי אני לא מפסיקה לחשוב

מה אני רוצה בעתיד שלי בן או בת

אלא שלאחרונה המסקנה שלי היא

שאני לא רוצה עתיד

נכתב על ידי lily_ kane , 23/1/2009 23:10   בקטגוריות ביסקסואליות, חרדות, מיניות האדם, נפשי, אהבה ויחסים, פסימי, שחרור קיטור  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

90,971
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlily_ kane אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lily_ kane ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)