לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עומקים


לחישות קטנות, מחשבות רבות, דברים שעוברים, כשיותר מידי חושבים

Avatarכינוי:  lily_ kane

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2012


אין לי שום דבר ממש חשוב לכתוב

רק סילפ ובלאדי אני באה ברביעי

brace yourself

 

ואשתו של אבא הביאה אין לי מושג עם מחו"ל או מהארץ

(כנראה שמחו"ל היא טסה לא מזמן והיו גם סממני m&m למינהם)

אבל זה היה קינדר מהדור הישן וזה שימח אותי בטירוף

למרות שבטח ירביצו לי כי זה בשביל הילדים ולא בשבילי.

 

 

 

נכתב על ידי lily_ kane , 29/10/2012 15:51   בקטגוריות בשורות טובות, חברים, קצר, שחרור קיטור  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבריחה הגדולה


שבוע עמוס בטירוף

בעקבות הריקנות שרדפה אותי שבוע שעבר

לא הייתי מוכנה לחזור לשם , למקום הזה

שלקח לי כל כך הרבה זמן וכוח לצאת ממנו

אז התוצאה של שבוע רייק היה שבוע עמוס בטירוף

 

יום ראשון יצאתי מהבית של אמא ליום הולדת של ידידה בתל אביב, נסעתי משם לבית שלה

נשארתי אצלה עד למחרת בצהריים וחזרתי לבית של אבא לקראת הערב.

למחרת נסעתי בצהריים ליום הולדת של ידיד טוב בתל אביב וחזרתי לבית של אבא בערב

ומשם יום רביעי איזה יום מטורף נסעתי עם ידיד שגר באיזור למפגש עם ידידים ישנים

בהתחלה נסענו לחיפה ומחיפה נסענו צפונה יותר, היינו כמה וכמה אנשים והיה נהדר.

למחרת בבוקר העיפו אתנו. הציעו לי באותו היום עוד שתי פעילות שלא עשיתי,

כי התנפלתי על המיטה ב5 אחר הצהריים וזזתי ממנה במשהו כמו 2 בלילה עד 5

ואז ישנתי עד 8 בבוקר, ב8 התארגנתי דיברתי עם אחד מהידידים שקוויתי לראות בצהריים

וזזתי לתל אביב , פגישה של קבוצה ביסקסואלית, היה מגניב.

חזרתי הביתה בערך ב4 וחצי וסבתא שאלה איפה לעזאזל הייתי כל השבוע,

באמת שלא היה לי כוח לפרט.

 

הייתי רוצה להיות אדם כזה לעיתים יותר קרובות, פעלתן

נכון אולי יותר מידי, וזה אפילו קצת מעייף אבל לעולם לא אותו נוף

תמיד עם חברים

ולא רגע אחד למחשבות על ריקנות.

 

אבל אני יודעת, בחופש יש אשליה

ולא משנה כמה הבריחה תיהיה גדולה 

בסופו של יום אני אצטרך להתמודד עם התחושה והשאלה

ובכול זאת היה טוב לא להיות לבד.

 

 

 

נכתב על ידי lily_ kane , 26/10/2012 17:14   בקטגוריות אורך חיים, בשורות טובות, ביסקסואליות, חברים, חרדות, חשבון נפש, טיול, מחשבות, משפחה ודאגות (אותו הדבר), נפשי, פילוסופי, אהבה ויחסים, אופטימי, שחרור קיטור  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אל תצפו כאן למשהו ברור


המוח שלי גילה יותר מידי דברים עצובים במעט מידי זמן

ועכשיו הוא לא לגמרי מתפקד

לא שאני חושבת שהוא תפקד כל השבוע

למזלי שבוע הבא יצרתי לוח זמנים המאפשר לי הרבה יותר מידי עיסוקים

מה שאומר מעט מאוד זמן למחשבה יתרה, ולמחשבה בכלל.

 

אני מרגישה מגוחכת,בודקת את האינטרנט

כמו ששורד אוניה טרופה בודק  היכן יש יבשה

כל חמש דקות פונה לכיוון אחר

אבל בסופו של דבר הנתיבים הראשיים די דומים

קצת פייסבוק, קצת איימיל, וקצת כאן

תוהה האם יש אנשים שכלל לא בודקים את המייל

בזמן שאני תולה בשלי פני כלב מאוכזב, ניסיון מטופש לקבל מאנשים תשובות

רובם כמובן לא ממהרים והתשובות שמגיעות

מגיעות טיפין-טיפין.

 

אין לי תוכניות למחר

ולכן בוודאי אבלה אותו באותה הדרך נסחפת למבטחים

אבל את הזמן שיש למחשבות אקדיש לכרך השני של "מיסטר סטרינג ומר נורל"

ארוך מאוד ויודע שאלוהים בפרטים הקטנים ופנטזיה מהנה למדי.

 

ואת היתר בהלקאה עצמית, אבל היי לפחות המילה "שמנה" התחלפה ל"מטומטמת"

זה שינוי.

נכתב על ידי lily_ kane , 19/10/2012 23:34   בקטגוריות לא שפוי, מחשבות, פילוסופי, קצר, אהבה ויחסים, סיפרותי, שחרור קיטור  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

90,971
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlily_ kane אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lily_ kane ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)