לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עומקים


לחישות קטנות, מחשבות רבות, דברים שעוברים, כשיותר מידי חושבים

Avatarכינוי:  lily_ kane

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2012

סופ"ש-מחשבות על אחות וכמה אחרות


השבוע מסתיים לו בעצלה ועייפות

השבוע הזה היה טוב עבורי ולמרות זאת סטטי למדי

שום דבר לא השתנה יותר מידי

נראה שאפילו המשקל שלי מסרב לזוז יותר מידי

אבל היי לפחות הוא לא עולה.

 

אח שלי עדיין בבית חולים את כל מה שפחדו לומר לנו מול הפנים אמרו חלקית

שבר פתוח זה לא באמת נפילה כזו קלה, עור וגידים צריכים לשקם את עצמם

העור שהושתל מתקבל לגוף אבל בקצב איטי ממה שחשבו

סבתא אמרה שסטטיסטית כל מי שירכב על אופנוע יקבל פציעה בסדר גודל כזה או אחר.

העניין קצת עצבן אותי כי אני בספק באילו מחקרים סבתא שלי הייתה, יחד עם זאת לא יכולתי להימנע מהמחשבה

ששלושת האנשים היחידים שהכרתי עם אופנוע היו בתאונה, וסבתי הכירה יותר אנשים בזמנה.

 

אחותי הקטנה מצד אמא חולה כך שהסופ"ש יהיה שקט ולא רווי פעילות אבל עדיין שמחה שהגעתי

במטרה לשפר את איכות הקריאה שלה מ'דמדומים' הבאתי לה את 'ראיון עם ערפד' של אן רייס

אבל לא סתם אלא בכריכה קשה ועם התיאורים כפי שהיו לפני יצאת הסרט, אני מפחדת בטירוף שתאבד את זה

אבל זאת  מטרה חשובה.

מאוחר יותר אני גם ישפר את השקפתה הקולנועית עם הסרט הזה ועם fight club

אבל קצת יותר מאוחר.

 

השיחה שניהלנו בשני הבהירה לי כמה אנחנו דומות,

חלק ממני שמח מזה , וחלק אחר רוצה שהיא תהיה שונה.

שהיא תתאים יותר לחברה שתהיה מסודרת ממני.

אבל היא רוחנית,מוזרה ואוהבת חנונים כמוני

בהרבה מובנים אני רואה בה גרסה טובה יותר שלי.

 

סלפיד אגב מחמיאה לי מאוד בכך שהיא עושה אלי את אחד ממחקרי האוניברסיטה שלה

היא יושבת פה דוממת בשעה שאני מקלידה מילים אלו.

אני עם הפנים למסך ואני עדיין בטוחה שהיא מסמיקה.

 

ארקרדו עובר שינוים גדולים ואני רק יכולה להגיד מרחוק כמה אני גאה בו

כמה אני מקווה בשבילו לטובה ומחזיקה אצבעות.

אני רוצה להיות לצידו יותר, אבל אני יודעת שעליו כרגע להתרכז בדברים האלו.

כולי תקווה לראות אותו לפחות בסופ"ש הבא.
נכתב על ידי lily_ kane , 30/11/2012 17:02   בקטגוריות נפשי, משפחה ודאגות (אותו הדבר), פילוסופי, פחד, אהבה ויחסים, סיפרותי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עשיתי היום


קמתי מוקדם בבוקר ועשיתי את מה שארקרדו אמר לי לעשות כבר מזמן

אבל ברור שאני אלך לרופא רק כשהאוזן מטאפורית תבעט לי בתחת ואני אאבד שינה לפני ראיון עבודה.

 

הראיון כיאה למערכת ציבורית היה מוזר ומסורבל להדהים, ונגמר בכך שיעבירו אותי מבירור בירקורטי אחד לאחר

ולהתקשר עוד 10 ימים, אבל אני לא רוצה להישמע כפוית טובה יש שרים עם פחות תיקים מאשר לאדם שראיין אותי.

 

יום כיף עם האחות,ומחר יש סיכוי שיחזירו את אח שלי.

או לפחות שהמצב שלו ישתפר קצת,ויסתירו מאתנו פחות מידע.

חיפוש כוסות בלתי אפשרי, והרבה יותר מידי הליכה ליום אחד זה יהיה סיכום תמציתי של יום אחד שעד עכשיו מרגיש לי פרדוקטיבי מידי.

 

השבוע הזה בכללי התחיל אבל הוא כבר מרגיש לי טוב,

ועל אף שיש לי צורך לעדכן

אני מפחדת להרוס אותו עם מילים שלא במקום

 

 

 

נכתב על ידי lily_ kane , 26/11/2012 20:47  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



broken glass


please don't brake me

around you I am made of glass

some feeling can shutter me

yet around you I wish to take off my mask

 

let me eat your wisdom

let me drink your touch

if you can't love me

consume me

 

produced to darkness

but what else you can use

a broken glass heart?

cut me master

cut me into use

 

your all right 

for leaving me behind

your word is scared 

and my heart is not

 

I accept your fate

is to never accept me 

I just need one last hug

before death and destiny

 

נכתב על ידי lily_ kane , 22/11/2012 21:42   בקטגוריות אורך חיים, אמנות, התנצלות, חרדות, חשבון נפש, לא שפוי, מחשבות, מוות, נפשי, פילוסופי, פחד, קצר, שירה, אהבה ויחסים, שחרור קיטור, פסימי, סיפרותי  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

90,971
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlily_ kane אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lily_ kane ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)